Bang loopt iedereen weer naar de Hoorn waar Mags hun opwacht. "We Hebben goed nieuws en slecht nieuws" zegt ze "het slechte nieuws is dat Nikki is gestorven door toedoen van de beroeps maar ze is Beetee en ze heeft haar laatste drankje ingezet op Qing, die nu ook dood is. Nikki was dus Beetee de heks maar Qing was Clove een van de Beroepstributen". De rest juicht dat ondanks de dood van Nikki er een Beroepstribuut Minder is. "Maar alsnog moeten we stemmen om de andere vier beroeps te doden".

Tributen, stemmen kan tot 9 Juli, stem wijs zodat de tweede beroeps ook sterft


Deelnemers
1. Marijsel|| Annemarije||Vossensnuit||Nacht1
2. 199|| Levi||Tribuut||Nacht2
3. Khronos|| Sav||Glimmer||Dag 4
4. Unshadowed||Jente||Tribuut||Nacht2
5. Involved|| Elly||Tribuut||Dag 1
6. Furiosa||Nikki||Beetee||Nacht 5
7. Painkiller|| Qing||Clove||Nacht 5
8. Gunnulfsen||Dore |
9. Tsundoku|| Marjolein |||||
10. MrsWhitesides|| Fay||Tribuut||Nacht 1
11. Sibyl||Julia |
12. Black|| Lisa
13. Grohl||Elia |
14. Edilio|| Ness
15. Frenchcore|| Lotte
16. Hazy|| Bianca
17. Hermelien16|| Hermelien
18. Gailsel||Gail||Cashmere||Nacht 1
19. Fictionalworld|| Vera
20. Sociopaths|| Marie
21. JBarakat||Sarita
22. SadisticElz||Elz||Katniss||Dag 2
23.Dylazing||Sylvester
24.Audora|| Ruskow
25.AwkwardTurtle||
26. Orvieto|| District 3 Jongen||Dag 3
27. StephenFry||Felicia
28. Spotgaai||Marlies
29. SamWinchester||Sharon |||
30.Shank||Rani||Tribuut||Dag 2

Reageer (21)

  • Rubin

    9. Tsundoku|| Marjolein
    Ik heb mijn twijfels, maar ze heeft op 3 mensen gestemd die onschuldig bleken te zijn.

    8 jaar geleden
  • SHlNee

    Ik wil mijn stem veranderen naar:

    9. Tsundoku|| Marjolein

    Niet omdat ik er opeens van overtuigd ben dat Hermelien16 onschuldig is, integendeel, maar omdat er een gelijk aantal stemmen is op twee personen en dit dus nogal onhandig is. Marjolein staat ook op mijn verdachtenlijstje, dat ik al in het topic heb gepost, dus daarom dat ik nu voor haar kies uit de twee koplopers.

    8 jaar geleden
  • Klaar

    Ik vind de theorie over Hermelien16 eigenlijk niet zo sterk, tbh. Ik ga voor Sharon, want dat was één van de mensen die op Qings lijst stonden.

    8 jaar geleden
  • OpgeroldEten

    Ik stem op nummer 9

    8 jaar geleden
  • Agree

    @ AwkwardTurtle: Wat is daar nu verdacht aan? Ik heb drie mensen om uit te kiezen, die inderdaad op de vorige pagina staan en ik weet uit ervaring dat weerwolven redelijk vaak heel actief zijn en veel theorieën maken en dergelijke. Meestal een of twee heel actieve personen en de rest is nogal stil. Dus besluit ik de actiefste persoon van de drie te kiezen. Ik beschuldig geen random actieve mensen, want jij was al op voorhand een van mijn verdachten. Ik bedoel dus dat ik niet zeg: oh AwkwardTurtle is heel actief, ik zwier ze mee op mijn lijstje, je was al verdacht. Ik ga niet (zoals je zelf al zei) gezellig Anne en Qing er bij zetten. Ik vind gewoon dat je heel veel verschillende mensen aan het beschuldigen bent en daarom gaat mijn stem naar jou. Dat lijkt mij geen vreemde redenering. ;)

    8 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen