Foto bij For Starters - 02

Sorry lieve lezertjes dat jullie zo lang op mij hebben moeten wachten. Ik ben super druk geweest met het halen van mijn deadlines en ik kwam er achter dat ik een stukje tussen twee stukjes in kwijt geraakt was, dus ik moest dit stukje opnieuw schrijven, terwijl ik daar niet echt tijd voor had. Vandaar .

Dan heb ik direct nog een slechte mededeling, morgen ga ik op vakantie. Ik heb nog altijd een voorraadje, maar die is niet heel groot meer. Ik heb geen idee hoe vaak ik WiFi heb daar, dus ik kan niets beloven over de post snelheid. Ik ben iets meer dan een week weg, dus niet denken dat ik jullie vergeten ben! ;)

@yourfriend, haha sorry sorry, maar het moet natuurlijk wel een beetje realistisch blijven. Haha die ‘kelder’ gaat nog wel even duren haha.

@NewtLover1999, lief! Bedankt voor je reactie!

@girlicious, haha dat weet ik toch, maar ik wou je graag even een beetje plagen haha. Holy shit dat waren wel heftige meet en greets, dat kan ik helaas niet regelen. Het hoofdstukje heeft wat langer geduurd dan normaal, maar ja redenen zijn hierboven al genoemd. Haha nou ja misschien niet direct in de 30, maar ze is al behoorlijk succesvol in de marketing business, dus moet ze daar op z’n minst al een paar jaar werken. Haha ja Dave ziet May ook wel stiekem een beetje zitten. Tnx weer voor je kudo en je leuke reactie!

@Jxsmijn, Awh dat is lief van je, dank je wel! Leuk om te lezen dat je zo nieuwsgierig bent haha.

@xALIENx, bij dezen!

@katl1, ja I know right! Ik zou echt helemaal stuk gaan van de zenuwen.

Het heeft dus even geduurd, mijne excuses, maar nu wel weer een nieuw stukje. Let me know what you guys think!

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (7)

  • Assietje

    DIE SPOILER!!!! Hier was ik al bang voor...

    8 jaar geleden
  • magiclove

    veel plezier op vakantie, ik ben net sinds een paar dagen terug (;
    Dat lijstje is wel goed, hij houdt echt rekening met haar.
    en Dave in een pak moet echt een knap zicht zijn (;

    8 jaar geleden
  • 3strawberry3

    Als je belooft dat de volgende stukjes net zo goed zijn als de rest van je verhaal ben ik heel geduldig 😄
    Geniet van je vakantie na je harde werk! :)

    8 jaar geleden
  • yourfriend

    Weer een top stukje, ben erg benieuwd wat er allemaal in staat! Gaat may erg schrikken? Ergens heb ik het gevoel dat May op zich in haar leven wel wat uit geprobeerd heeft. Qua standjes ofso. De sm-atributen zullen May denk ik doen schrikken.

    Heel veel plezier op vakantie, een weekje redden wel, ik was eigenlijk al bang dat je een lange reis naar de middle of nowhere ging maken voor 4 weken, hahaha dus dit valt me wel mee

    8 jaar geleden
  • Bombinate

    Ik zou alleen al bang worden van het stapeltje papier
    Als ze na het eten naar zijn huis gaan heeft ze helemaal geen tijd om de papieren te lezen
    Zou hij weer die minsterie in zijn ogen hebben??
    Ben benieuwd wat er gebeurddd
    Dave houdt tenminste wel rekening met haar

    Snel verderr

    Ps: veel plezier op vakantie
    Pss: ik heb maandag toetsweek dus als je vrijdag of eerder een stukje post heb ik iets om naar uit te kijken (yeah)

    8 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen