Foto bij For Starters - 11

Haay guys,

sorry dat het steeds zo lang duurt voor ik weer wat post. Mijn leven is zo'n drukke chaos right now, maar ik probeer vaker voor jullie te posten! :) Hoop dat jullie het nog steeds leuk vinden.

@magiclove, haha, voorlopig is er een pauze op spoilers, dus geen extra nieuwsgierigheid ;)

@yourfriends, sorry sorry duurde even. Aah leuk om te horen dat May duidelijk neer gezet is! :)

@misslpayne, dank je wel! Is goed om terug te zijn, ook al is het nog niet met zoveel regelmaat als eerst

@Green245, haha, bij dezen! :)

@katl1, leuk om te horen dat je het nog altijd spannend vind! :)

@girlicious, haha May is we een beetje een twijfelkont ja. Dave is best lief hoor, hij zal niet zomaar zeuren. Nou goed voor jou dat de spoilers voorlopig niet terug komen, dus geen extra nieuwsgierigheid ;).

@Rasetu, sorry hehe. Maar nu gaan we stukje door! )

@Assietje, sorry, but not sorry, cliffhangers zijn leuk om te schrijven haha. Geen spoilers ook, dus moet je lekker lang geduld houden. Oké nu zonder dollen, sorry dat ik je zo lang in deze nieuwsgierige modus heb laten zitten. Sorry dat ik je geen verjaardagscadeautje heb kunnen geven. Ik was het wel oprecht van plan, maar toen chaos enzo.. De spoilers gaan nog wel terug komen, als het iets minder chaos is haha.

@Bombinate, leuke nieuwe naam! Ze heeft nog niets anders aangetrokken, je bent er nog goed bij.

Nou ja nieuw stukje dus, sorry voor het weinige posten.. hope you guys can forgive me!

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (5)

  • katl1

    Snel verder please!!!!

    8 jaar geleden
  • magiclove

    geeft niet hoor, ik blijf altijd nieuwsgierig (:
    weer een top hoofdstuk
    snel verder

    8 jaar geleden
  • Assietje

    May is echt heel afwisselend en vaag. Eerst is ze bang dat ze het misschien toch niet wil, maar daarna verlangt ze weer naar hem. Hoe moet hier ooit een goede keuze uitkomen?!

    Ik denk dat de proefperiode afwachten in dit geval misschien toch het beste is...

    En over spoilers enzo; het geeft niet. Ik had het eerlijk gezegd niet aan zien komen. Je had al net een hoofdstukje geplaatst. Ik zie het wel als een vervroegd verjaardagscadeautje :)

    Ik hoop wel dat er snel weer spoilers komen, hoor. Niet alleen omdat ze zo leuk zijn, maar ook omdat dat dan zou betekenen dat jou leven minder chaos zou bevatten. Ik ken het gevoel en zou het echt niemand toe wensen! Ik hoop dat het snel weer rustiger voor je wordt!!

    Xx

    8 jaar geleden
  • Jokar

    Ik heb het gevoel dat ik dit stuk al heb gelezen tho :O
    maar leuk stuk

    8 jaar geleden
  • Girlicious

    Omg ik heb dit verhaal echt zo erg gemist!!
    Het was een hele leuke verrassing net toen ik zag dat er weer nieuw voer was
    Enne Dave... heb je haar nou in de val gelokt?
    Denkt ze dat alles nee is, zeg jij ineens dat alles ja is
    Had je dat niet ff kunnen melden?
    En mensen hebben slaap nodig you know?
    Minimaal 7 uur slaap. Daar kan je niet mee spelen. Die heeft ieder mens nodig
    Dus Dave.. geef haar een nieuwe lijst. Dit is oneerlijk gegaan.
    Al word het nu wel steeds spannender
    Tot hoeveel hoofdstukjes gaat dit stukje? F0r starters?
    Het is geen hint ofzo, vroeg het me alleen af
    Echt een gemene streek van Dave
    Maar nu kan ze nog dingen intrekken. Er is nog niks getekend
    Dave blijft een geval apart maar toch heeft hij een bepaalde aantrekkingskracht
    En goed dat de spoilers er even niet zijn
    Niet dat ik ze niet leuk vind hoor. Ik ben alleen nogal nieuwsgierig en ongeduldig aangelegd dus die spoilers were killing me
    En je bent vergeven hoor. Ben al blij genoeg dat je ondertussen gewoon doorgaat aan dit verhaal
    Als je zou stoppen zou je heel veel hartjes breken denk ik

    Kudo!
    Snel verder!

    8 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen