Hi mensjes! Sorrysorrysorry dat ik zolang al niet geschreven heb maar ik had het ontzettend druk met school enzo. En nu heb ik vakantie dus ik zal proberen vaker te schrijven (al zal ik niets beloven hoor). Hier is alvast weer een stukje!

Alsof we het afgesproken hadden ontblootten we allemaal onze wapens en maakten onszelf gereed voor een gevecht. Toen dat klaar was vroeg ik.
'Zullen we maar gaan dan?'
Er werd geknikt maar Finn stak zijn hand op ten teken dat hij nog iets te zeggen had.
'Wat zijn beren-stappen eigenlijk?'
'Geen flauw idee maar laten we gewoon gaan.' Antwoordde Sofia grijnzend. Finn lachte terug en knikte naar mij ten teken dat we konden gaan. Ik zuchtte diep en ging mij vrienden voorzichtig voor. Na ongeveer vijftien meter gelopen te hebben zag ik al sporen van een groot roofdier in de bergwanden. Toen we bij de vegende berg aankwamen stopte ik en keek voorzichtig om de hoek. Moeilijk was het niet om het donkere gat waar Gemslock het over verteld had te vinden. Het stak onheilspellend zwart af tegen de grauwe rotswand.

Reageer (1)

  • inktzwart

    Ik vind het eigenlijk wel heel korte hoofdstukjes...

    8 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen