Na het eten was ze meteen naar haar kamer gegaan. Ze was zo kwaad op haar moeder dat ze niet naar die school mocht, alleen omdat zij dat ook nooit had gemogen. Met een zucht ging ze op haar bed zitten en pakte de brief opnieuw. Terwijl ze de brief las kreeg ze een idee, want waarom moeten haar ouders mee winkelen, misschien kon ze wel alleen gaan.
volgende dag
Gezamenlijk zaten ze aan het ontbijt toen ineens de bel ging. "Wie zou dat zijn?" vroeg ze zich hardop af. Nerveus liep haar moeder naar de deur en opende deze. Ze had het vermoeden dat haar moeder precies wist wie er voor de deur stond en er niet blij mee was. Twee totaal verschillende vrouwen kwamen binnen en negeerde haar moeder totaal, maar liepen meteen naar de keuken. Toen ze de twee vrouwen zag viel het haar meteen op hoe zeer deze verschilden van elkaar: de ene vrouw had steil witblond haar terwijl de andere vrouw een bos zwart klit haar had. Ook haar moeder kwam de keuken binnen en keek de vrouwen met een vernietigende blik aan. "Wat willen jullie Narcissa en Bellatrix?" vroeg haar moeder. "We zijn hier voor je dochter gezien zij van jou niet naar Zweinstein mag en we ons nichtje niet verder laten opgroeien bij deze verschrikkelijke dreuzels" reageerde Bellatrix. Ho, dacht ze bij zichzelf. Deze twee vrouwen waren haar tantes, degene die haar moeder hadden verstoten. "Kom je?" vroeg Narcissa. Ze aarzelde. Wat moest ze kiezen, haar ouders en haar leven hier of een nieuw leven met deze twee tantes en naar die toverschool kunnen. Het laatste gaf de doorslag, ze moest van deze school af en haar ouders zouden haar hier niet bij helpen. Ze zei haar ouders gedag en volgde de twee vrouwen naar buiten terwijl haar moeder met open mond bleef staan. Toen ze buiten waren pakten de twee vrouwen een takje, zwaaide ermee en opeens waren er twee bezems. "Wow" was haar enige reactie. De blonde vrouw glimlachte en wenkte haar. Ze liep naar haar toe en zij vertelde haar dat ze per bezem naar hun huis zouden gaan. Ze ging zitten en een paar seconden later vloog ze ineens op een bezem door de lucht. Maar dat kon toch helemaal niet? Nee, onmogelijk. Dadelijk zou ze helaas wakker worden in haar eigen bed. Ze besloot even te testen of ze sliep en kneep in haar arm, wat als enige reactie een snelle kreet gaf. Te vroeg naar haar zin gingen ze dalen en kwamen bij een enorm grote villa. Ze stapte af en volgde Narcissa en Bellatrix naar binnen.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen