||Nine days and ten hours till the game||

Gillend ren ik de badkamer uit die ik vervolgens op slot gooi. Vervolgens zaak ik snikkend op de grond terwijl ik denk aan Amber die ik levenloos aantrof. Er stromen velen vragen in mijn hoofd. Waarom wou ze zelfmoord plegen? Denk ze dat ze het spel sowieso niet overleeft en dus beter kon sterven? Ik betwijfel het aangezien ik geen flauw idee heb wie haar rivaal zal zijn. Wat gaat er gebeuren met Amber's rivaal? Wordt ze naar huis gestuurd vanwege Amber? Moet ze alsnog deelnemen met een ander rivaal duo? Verkeerd ze in veiligheid? Nadat ik even een glaasje water heb gepakt, wordt er op de deur hevig gebonsd. Ik loop richting de deur om hem te openen. Voor me staat een mannelijke spelleider, die nogal al jong is voor een spelleider. Ik schat dat hij momenteel negentien of twintig is maar dat ik doe ik niet met zekerheid. "Goedenavond Miss Di Forest" zegt hij met een zangerige stem "Ik hoorde samen met meerdere medewerkers een gil in deze kamer, ik vraag me af of het goed gaat". "Ik gilde omdat ik in de badkamer Amber Salomeé dood aantrof, ze heeft zichzelf opgehangen" zeg ik stilletjes terwijl ik de badkamer met tegenzin open "volg me maar". Ik loop de badkamer in terwijl de spelleider me volgt, "kijk hier is ze" zeg ik als we de plek aantreffen waar Amber hangt. "Het spijt ons dat u dit moest aantreffen" zegt de spelleider stilletjes "we zullen een team van schoonmakers oproepen om Amber te verwijderen van de kamer, in die tijd zoeken we een nieuwe kamer voor jou". Ik knikte terwijl ik samen met hem de kamer verlaat "krijg ik dan een nieuwe slaapgenoot of slaap ik voortaan alleen?" vraag ik terwijl de lift instappen. "Aangezien rivalen altijd met z'n tweeën zijn, zal u overnachten met een andere kandidaat, we weten niet wie er achter blijft bij Miss Salomeé's rivaal maar die persoon wordt zeer waarschijnlijk uw kamergenoot" antwoord hij "ik breng u nu even naar de nieuwe kamer want ik heb informatie ontvangen over uw kamergenoot voor nu. Ze heet Elena Paparizou maar een probleem, ze spreekt heel veel dus verwacht er niet al te veel van". Ik lachte terwijl ik hem volg richting de nieuwe slaapkamer. Eenmaal gearriveerd doet hij de deur open en stapt hij binnen. "Miss Paparizou, hier is uw nieuwe kamergenoot genaamd Miss Di Forest. Zij sliep eerst bij Miss Salomeé maar zij is dood aangetroffen." Zegt hij waarna hij de kamer verlaat om verder te gaan met spelmaker dingen die ons niks aangaan. "Zo wat is jou voornaam?" zegt Elena glimlachend terwijl ze plaats maakt op het bed. "Ik heet Emmelie, en jij bent Elena toch?" zeg ik terwijl ik plaats neem op het bed. "Ja dat klopt, ik ben Elena. Hoe voel je je? Want ja, iemand dood aantreffen is geloof ik niet bepaald iets wat je mee wilt maken" zegt ze. "Ik ben best wel geschrokken toen ik haar aantrof als ik eerlijk mag zijn" zeg ik zachtjes "en het was doodseng". Ik rilde toen ik weer dacht aan Amber's nek die bebloed was en een deel van een bot was zichtbaar, na allemaal horrorfilms zien is dit alsnog doodseng. "Ik snap het" zegt Elena terwijl ze me een knuffel geeft "alles komt goed, i promise". Ik knuffel Elena terug terwijl ik zachtjes ja knik. "Ik zie dat je krachtig ben Emmelie," zegt Elena "Je kan dit makkelijk aan, je moet niet opgeven vanwege iemand die zelf zijn leven kapot maakt". Ik knik terwijl ik opsta omdat ik het signaal tot avondeten hoor. "Volgens mij moeten we gaan dineren" zeg ik lachend terwijl ik opsta. Gauw volgt Elena me en lopen we samen naar beneden.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen