Mijn nieuwe story, nu begint ie echt! hope you like it!
xx

“Mejuffrouw ten Kate opstaan nu moet over 1 uur op school wezen.” ”Oké dankje Marina.” Zeg ik tegen Marina, ons dienstmeisje terwijl ik me uitrek. Ik word er eigenlijk gek van dat ze me mejuffrouw en u noemt, ik zeg er elke dag wat van maar ze houdt er maar niet mee op, het moet van mijn vader. Ik sta op en loop naar mijn badkamer. Ik douche me en doe daarna mascara, lipgloss en wat foundation op. Ik loop met een handdoekje om naar mijn inloopkast. Welke oufit zal ik vandaag eens aandoen? Vraag ik mezelf af. Oh wacht! Ik heb nog een nieuw rood DNKY jurkje in mijn kast hangen die ik vorige week gekocht heb. Ik pak er een paar van dezelfde rode pumps bij en loop dan naar beneden voor het ontbijt. “Hier is uw ontbijt mejuffrouw Ten Kate.” ”Dankje Marina, maar zou je astjeblieft willen stoppen met me u en mejuffrouw te noemen dat heb ik al honderd keer gevraagd.” “Ik zou wel willen maar het moet van uw vader.” “Dan doe je het als mijn vader erbij is wel en anders noem jij me gewoon je, oke?” “Okee, is goed Desi.” Zwijgend eet ik mijn ontbijt op. Daarna pak ik een witte tas en dump daar mijn schoolspullen in. “Ik ga, dag Marina!” “Dag mej, ehh, Desi!” Ik glimlach, Desi klinkt zoveel beter als mejuffrouw ten Kate. Ik pak mijn scooter uit de garage en ga opweg naae Liz. Als ik aanbel komt Liz vrolijk aangerent vabaf de achterdeur, met haar bruine krullen wapperend achter haar aan. “Haai!! Het wordt tijd dat ik ook 16 wordt en zo’n ding heb!” zegt ze terwijl ze achterop stapt en een helm opdoet. “Ach kop op! Je wordt over een halve maand al 16! Dan maken we er net zo’n groot feest van als bij mij.” “Ja, jouw feest was echt helemaal geweldig!” Ik denk terug aan mijn feest, van mijn vader mocht ik het in de Heineken Music hall, die van hem is, vieren. Het leek net op zo’n feest die je zag bij My supersweet sixteen op MTV maar dan op mijn manier.


Reacties?(A)

Reageer (1)

  • MyMiracle

    omg xD

    je blijft als een bitch klinken die het zwaar denkt :'D

    enn daarom is ie ook zow leuk ^^

    xx.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen