Foto bij Hoofdstuk 31

(Jazz pov)

"Hoe gaat het met je?" Verbreekt Draco de stilte.
"Wel oke. Ben alleen een beetje moe." Antwoord ik eerlijk. "En hoe gaat het met jou?" Voeg ik er nog aan toe.
"Ben ook moe." Lacht hij.
Samen beginnen we te schaatsen over het ijs van het meer.
"Wie het laatste bij Andy is moet trakteren!" Roept Draco plots luid en hij begint te racen.
"Zet mijn boterbier al maar klaar!!" Roep ik lachend terug.
In volle vaart schaatsen we op Andy af. Gelukkig dat ik vroeger veel op de beekjes heb geschaatst. Al snel schaats ik op de zelfde hoogte als Draco. Met een stralende glimlach kijkt hij me aan.
"Jij bent goed." Geeft hij toe.
"Dankje. Je bent ook een waardige tegenstander." Zeg ik met een grijns.
Na enkele seconde steek ik hem eindelijk voorbij. Dan heb ik Andy bereikt en ik tik hem aan.
"Yes, gewonnen!" Roep ik luid.
Niet veel later komt Draco er ook aan.
"Shit. Ik wil een herkansing." Zegt hij met een grijns.
"Jullie zijn net kleine kinderen." Lacht Andy.
Draco en ik kijken hem verontwaardigd aan, wanneer we elkaars blikken zien, barsten we in lachen uit. Ik wist niet dat draco zo leuk kon zijn.
"Laten we nu naar de boom racen." Stel ik voor.
"Welke boom? Het staat hier vol!" Lacht Draco.
"Die daar." Zeg ik terwijl ik er naar wijs.
Zonder te twijfelen begin ik te schaatsen. Plots voel ik zijn hand op mijn schouder.
"Jij vals speler! Eerst duidelijk zeggen welke boom of ik blijf aan je hangen." Lacht hij speels.
Ook ik moet lachen, hij heeft immers gelijk.
"De grote tussen die twee kleine in." Leg ik uit.
De hand glijdt van mijn schouder en Draco flitst me voorbij.
"Shit." Fluister ik zacht voordat ik mezelf harder vooruit duw.
We tikken net op hetzelfde moment de boom aan en onze pinken raken elkaar. Een rare kriebel nestelt zich in mijn borstkas.
"Nog een keer. Nu ga ik winnen." Zegt Draco vastberaden.
"Jij je zin, Malfoy." Zeg ik.
"Ok, zie je dat smalle paadje daar? Op het einde staat een verstopte treurwilg. Wie daar eerst is krijgt een geheim." Zegt hij uitdagend.
"Ok. Denk ik." Antwoord ik een beetje onzeker.
"Ben je bang?" Grijnst hij.
"Nooit!!" Roep ik en dat is ons startsein.


Melding: Je hebt lang moeten wachten maar de Draco momenten komen eraan ^^
Dankje voor al jullie steun! ^^

Reageer (5)

  • Moonwarrior7

    ohh god! ik wil niet weten hoe dit afloopt! (eigenlijk wel ;) )

    8 jaar geleden
  • _SuRvIvOr_

    Hahaha BadDreams_ JacoxD

    Sexy foto trouwens;)

    8 jaar geleden
  • BOOKWURM

    Dit is echt geweldig
    Hopelijk worden zee nu close of valt Draco flauw van vermoeidheid ofzo waardoor zij zich verplicht voelt meer tijd met hem door te brengen om hem in de gaten te houden waarna ze alsnog close worden

    8 jaar geleden
  • xxJennyxx

    Omg dit stukje is zo schattig en grappig tegelijk. Ik wil draco's geheim wel weten en die van haar ook

    8 jaar geleden
  • BadDreams_

    YEEAAAHHH!!!!!!!
    Hup Draco!!! (yeah)
    Bye Alex hallo Draco!! :D
    Ze zijn zo cuteee (H)
    Oké een shipnaam..
    Jazz en Draco....
    Jaco!!! xD

    8 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen