Foto bij When one moment can change a life. Joe Jonas <3  # 1.

Kim op de foto! Nu weet je hoe ze eruit zien!

Comment? :')

Jessica pov.

'Gosh Jess! Schiet op! We zijn al laat' roept Kim van beneden.
'Jaja, ik kom al!' roep ik terug terwijl ik snel mijn haar in een staart doe. We hebben danstraining maar Kim&ik hebben altijd een soort vloek gehad dat we te laat komen.

Snel ren ik de trap af en ik struikel bijna over mijn eigen voeten. Ik hoor Kim lachen en kijk naar haar. Gelijk veranderd haar blik alsof ze boos is. Ik lach.

'Je moet geen actrice worden.' zeg ik. Ze kijkt me verwar aan. Ik lach en trek haar mee naar buiten. 'Nevermind.'



'Goed, voordat we verder gaan heb ik goed nieuws. We hebben namelijk onze eerste echte opdracht binnen.' zegt onze danslerares.

De hele klas fluistert door elkaar heen en klinken opgewonden.

'Maar we moeten natuurlijk wel eerst auditie doen, maar ik ga er van uit dat wij dit binnen kunnen slepen!' zegt ze vrolijk.

Shit, auditie! denk ik. Ik haaaat auditie. Ik word er altijd zo zenuwachtig van.

Carly, een meisje uit mijn klas steekt haar hand op. 'Wat voor een opdracht is het?'

'Het heeft te maken met een tour. Ik weet niet of jullie de Jonas Brothers kennen..'

Mijn ogen worden groot. Het heeft te maken met JB? Ohmijngod!

'Wel, hun gaan op tour, maar ze willen weer wat anders erbij, dus willen ze een dansgroep die meedanst bij de concerten. En wij zijn 1 van die groepen die kans maken. Maar daarvoor moeten we dus auditie doen. En die is over 2 weken, dus we gaan er hard voor werken!'

Oke, adem in, adem uit.
Dit kan gewoon niet waar zijn. We maken kans om 6 maanden met JB te zijn? Overal ter wereld te komen, dansen voor extreem volle zalen, en vooral niet het onbelangrijkst, Jb ontmoeten?!

Ik kijk naar Kim en ik zie dat ze precies hetzelfde denkt. Ze kijkt me extreem blij aan en ik lach.

Dan schiet er opeens iets te binnen. Ik steek mijn hand op. 'Ja Jessica?'

'Uhm die auditie...Zijn de Jonas Brothers daar dan ook?' vraag ik zacht.

De hele klas word stil en kijkt bang naar onze lerares. Ze lacht een beetje.

'Ja natuurlijk! Hun zijn de jury, zij moeten bepalen wat ze willen voor de show! Maar wees niet bang, ze gaan jullie heus niet opeten haha.' zegt ze tewijl ze om haar eigen grap lacht.

De hele klas stuitert weer door elkaar heen en ik kan aan niks meer anders denken dan: Ik ga Joe ontmoeten, ik ga Joe ontmoeten.

Ik ben al verliefd op hem sinds dat ze bestaan.

En nu, nu ga ik hem en z'n broers gewoon ontmoeten!


Reactie?

xx<3

Reageer (3)

  • CelinexLouis

    leuk verhaal!
    snel verderrr!(lol)

    1 decennium geleden
  • Atlanta

    verdeeeeeeeeeeeeeeeeeer<3

    1 decennium geleden
  • XWildChildX

    heeel snel verder!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen