Foto bij Eten,

Melissa moest gaan eten

Ik woon nog bij mijn vader en moeder, Richard niet. Hij woonde al op zich zelf. Ik was nog steeds op mijn kamer gitaar aan het spelen toen mijn moeder op de deur klopte voor het eten. Ik stond op en liep na de eetkamer. Richard zat ook aan tafel. "Je bent goed bezig met je gitaar daar boven he"? zei hij en knipoogde. Ik lachte en schepte eten op. We hadden een eige kok in de keuken, en die kon lekker koken. "Hoe gaat het eigelijk met de optredens"? vroeg ik aan richard. "Heel goed. Ze zijn allemaal uitverkocht"zei hij. En het is gewoon een vette show om te doen. Ik lachte. "Dan moet ik hem ook maar eens snel zien"zei ik. Richard knikte, "als je mee gaat onder de vakantie zie je hem wel vaker". Mijn moeder keek me aan. "Ga je weer mee"? vroeg ze. Ik knikte blij. Ik hield van het tour leven, geen moment was het saai. Voor al met de band van mijn broer niet. Ze haalde altijd onzin uit. Na het eten ging Richard even mee naar boven om te kijken hoe het ging met mijn gitaarles van hem. Hij keek te vrede toe. "Je leerd snel zussie"zei hij. Ik lachte bij. Ïk oefen ook heel veel".

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen