Foto bij Hoofdstuk 32

(Alex pov)

Gefrustreerd gooi ik mijn veer door de lucht. Toverdranken is een ramp, ik zal het nooit kunnen. Eigenlijk ben ik wel jaloers op Jazz, zij zit één jaar op Hogwarts en is al direct een pro in toverdranken. Ik ben ook nog geen stap dichter bij het uitvoeren van mijn opdracht. Jazz weet zelf ook niks over haar echte ouders. Ik moet er dringend werk van maken, voordat ik in de problemen kom. Het is ook zo'n irritant mens. Altijd maar willen knuffelen. Een zucht verlaat mijn mond. Als ze dan nog seks wou had ik er nog iets aan.
"Alex!" Roept Jack plots.
Van het verschieten stoot ik mijn inkt om.
"Wat?" Roep ik boos.
"Jazz is aan het schaatsen met Malfoy." Zegt hij dan.
De woede borrelt in me op en ik gooi alles op de grond. Hoe durft ze!
"Waar is ze nu exact?" Vraag ik boos.
Jack heeft een grijns om zijn lippen. Hij geniet er duidelijk van.
"Ben je verliefd geworden op die Hufflepuff?" Vraagt hij spottend.
"Nee, ik heb haar nodig, dat weet je goed genoeg!" Zeg ik briesend.
"Rustig maar. Ga er maar snel heen voordat je plan in duigen valt." Zegt hij nog steeds met een grijns.
"Gaat niet, dan heeft ze door dat ik haar in het oog houd." Zeg ik gefrustreerd.
"Ik denk dat je toch moet proberen om een stap verder te gaan. Ik weet dat je het haat maar het wordt tijd voor een romantisch bezoekje aan de room of requirement." Grijnst hij.
"Spijtig genoeg heb je gelijk. Ik ga het klaar zetten. Ga jij ze maar verder in het oog houden." Zeg ik terwijl ik al onderweg ben naar de room of requirement.

Als ik bij de muur kom denk ik hard aan een romantische kamer. Na enkele keren er voorbij te wandelen, verschijnt er een enorme grote houten deur. Snel ga ik naar binnen. Het is gevuld met kaarsen, een open haard en een groot hemelbed. Het enige wat nog ontbreekt is eten. Dat zou ik snel in de keuken moeten halen. Het is nog uur voordat we hebben afgesproken. Een gemene grijns vormt zich om mijn mond. Dit zou een leuk deel van de opdracht zijn, als het werkt tenminste.


Melding: Merci voor de reacties! ^^

Jack:

Reageer (5)

  • Assietje

    Opdracht??
    Ik heb nu zo'n vermoeden. Alex zkt in Slytherin. Slytherin mensjes sluiten zich vaak aan bij Voldemort. Jazz is een goede tovenares. Voldie wil Jazz en heeft Alex de opdracht gegeven haar te pakken.

    Iets in die geest. Nu ga ik weer snel verder!!

    8 jaar geleden
  • Moonwarrior7

    ohh sh*t!!!! neeeee!!!!!!!!!!1
    eindelijk mag jazz Draco en nu verpest Axel alles!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    ik wil hem echt vermoorden!!!!!!!!!!!
    en wat houdt hij voor jazz achter?!!?!?!?!??!!??!!?

    8 jaar geleden
  • BOOKWURM

    Shit dit komt niet goed volgens mij

    8 jaar geleden
  • xxJennyxx

    Alex ik ga je vermoorden! Draco red haar of anders Harry of wie dan ook iemand red haar!

    8 jaar geleden
  • BadDreams_

    Whaa nee!!
    Stomme Alex!!
    Een groot hemelbed...
    Uh oh...
    Jazz!! Blijf bij Draco!!!!!!!!!!!!
    Hup Jaco!!!
    :D

    8 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen