Foto bij Ochtend voor vertrek

Lisa de beste vriendin van Melissa bleef slapen

Eindelijk had ik zomervakantie en ging ik met rammstein op tour. Ik had mijn tas al in gepakt. Mijn gitaar moest ook mee. En mijn dagboek. Over een half uur kwamen ze me ophalen met hun tour bus. Mijn beste vriendin Lisa was ook bij me. Ze moest nu wel 2 maanden zonder mij. Dus ze was bij me blijven slapen, om afschijd te nemen. Ik had dus niet veel geslapen we hadden echt heel veel gepraat. Ik was echt zenieuwachtig. Mijn moeder was er echt niet blij mee dat ik 2 maanden van huis ga. Ik maakte een ondbijt voor Lisa en mij. Mijn moeder werd ook wakker, ze wou me natuurlijk uit zwaaien. Ik zette er een bord bij voor haar. We gingen aan tafel zitten. "Nou ons laatse ontbijt voor 2 maanden lang"zei mama. Ik keek haar aan, "ik bel je toch"zei ik. Mijn moder zuchte,"dat is toch anders"zei ze. Lisa knikte. Ik lachte, "jullie kunnen gewoon niet zonder mij". Mijn vader was al naar zijn werk. Ik had al gister afscheid genomen van hem.
Opeens ging de bel. Ik sprong op. Daar stond Rammstein. "Ik pak even mijn spullen"riep ik blij uit. Ik rende de trap op. Deed mijn gitaar op mijn rug en pakte 2 koffers, en liep na ar de bus. Till deed mijn koffers in de bus. Ik rende weer na boven en pakte mijn laatse koffer. "Waarom nemen vrouwen altijd zo veel mee"? zei hij een beetje lachend. Ik trok mijn schouders op. "Kom anders nog even binnen"zei ik.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen