Foto bij Four

Als jullie nog een leuk en spannend 5sos verhaal willen lezen. Het is een love-story (volgens mij uiteindelijk) maar ik heb nog geen idee met wie van de boys! Het verhaal is leuk, er worden regelmatig nieuwe stukjes gepost en er zitten een paar echte cliffhangers bij. Ik heb het over de story Pick you up if you fall to pièces - 5SOS van VeerIrwin17. Zeker de moeite waard om even te checken!

"Ik heb gezelschap bij me!" Roept Calum vrolijk terwijl hij naar binnen loopt. In de auto was Calum de hele tijd druk aan het praten waardoor ik me meteen op mijn gemak voel.
"Heb je ook eten?" Vraagt dan een jongen met blauw haar.
"Hier." Lach ik terwijl ik het tasje omhoog houd.
"Dit is Lennox. Lennox, dit is iedereen." Lacht Calum terwijl hij even naar de drie jongens wijst.
"Ik ben Michael, aangenaam." Zegt de jongen met blauw haar terwijl hij het tasje van me over neemt en er een broodje uit haalt.
"Aangenaam, ik ben Ashton." Zegt een jongen met krullend lichtbruin haar. Hij ziet er super leuk uit en zodra hij lacht heeft hij lieve kuiltjes in zijn wangen.
"Luke." Zegt de jongen met blond haar een beetje achterdochtig.
Ik ga bij de jongens aan tafel zitten en pak mijn broodje, ik heb zo veel honger!
"Je komt niet van hier he?" Vraagt Michael dan met volle mond.
"Nee, ze komt uit Nederland!" Zegt Calum blij voordat ik kan antwoorden.
"En wat doe je hier?" Vraagt Luke weer achterdochtig. Even kijk ik hem vreemd aan, waarom heeft hij zo'n toon in zijn stem?
"Eten." Zeg ik droog terwijl ik even een wenkbrauw optrek.
"Ik kwam d'r tegen bij Judy, ze had alleen euro's bij zich dus ik heb voor haar betaald." Legt Calum snel uit.
"Oh ja. Daar moet ik je nog voor terug betalen!" Zeg ik terwijl ik nog een grote hap van mijn broodje neem.
"Haha, dat komt wel goed!" Lacht Calum weer.
"Ben je hier op vakantie?" Vraagt Ashton.
"Nee, ik heb hier een paar dagen geleden naartoe verhuist."
"Oh, waar woon je?" Vraagt Michael blij. Ik moet mijn telefoon erbij pakken omdat ik het adres nog niet uit mijn hoofd weet.

"Oh, dan woon je super dicht bij Ash in de buurt!" Zegt Calum blij als ik het adres gevonden heb.
"Gezellig, woon je in dat witte huis met de serre? Dat stond te koop." Vraagt Ashton.
"Uhu, we zijn daar eergisteren ingetrokken."
"Achterbuurtjes!" Lacht Ashton.

"oke, ik denk dat ik maar weer eens ga. Dan kunnen jullie verder gaan. Hoe kom ik thuis?" Vraag ik zodra ik mijn broodje op heb.
"Ik kan je zo ook wel even afzetten. Dan kan je nog even kijken, als je wilt." Zegt Ashton meteen.
"uhm, oke. Als jullie daar geen probleem mee hebben." Zeg ik waarna de jongens allemaal zeggen dat ik er gerust bij kan blijven. Gelukkig is Luke ook een beetje bij gedraaid. Ik volg de jongens naar een andere ruimte waar ze allemaal hun instrumenten weer omhangen terwijl ik op een bank ga zitten.

"En wat vond je ervan?" Vraagt Calum blij als ze een paar nummers gespeelt hadden.
"Leuk." Lieg ik. Ik vind niet veel aan deze muziek, maar ik wil vriendelijk zijn.
"Je vind er niets aan he?" Lacht Ashton van achter zijn drumstel.
"Nee, sorry. Dit is gewoon niet zo mijn ding." Geef ik dan toch eerlijk toe.
"Ik begrijp echt niet dat je nog niet van ons gehoort hebt." Lacht Michael terwijl hij naast me op de bank komt zitten en een beetje met zijn gitaar begint te kloten.
"Sorry, maar ik ben gewoon niet zo in dit soort muziek." Zeg ik schouder ophalend.
"Waar luister je dan naar?" Vraagt Ashton terwijl hij zich even uitrekt en ook bij ons komt staan.
"Ik luister vooral naar jazz en zo."

Ze spelen nog een paar nummers maar al snel vinden ze het goed voor vandaag. Ik neem nog even afscheid van de andere jongens en volg Ashton dan naar buiten, naar zijn auto.
"En hoe bevalt Australië je tot nu toe?" Vraagt Ashton als we samen in de auto zitten.
"Ik ben hier pas en heb nog niet echt de kans om te verkennen, ik denk dat ik dat morgen ga doen." Leg ik snel uit.
"Oh, 's morgens kan ik je wel rondleiden, als je wilt."
"Graag! Ik ken hier de weg totaal niet. En we hebben pas een auto die mijn vader op het moment nodig heeft voor zijn werk. Ik ben er vandaag achter gekomen dat de dingen hier niet echt op loop afstand liggen." Lach ik.
"Haha, nee niet bepaald! Zal ik je morgen rond 9 uur dan oppikken?"
"Uhm, helemaal goed." Ik ben niet echt een ochtend mens en 9 uur is voor mij normaal echt midden in de nacht maar je moet toch iets he.
"Ah, we zijn er. Nog een fijne dag en tot morgen!" Lacht Ashton. Ik neem nog even afscheid van hem en stap dan naar buiten, de warmte, weer in. Ashton blijft even in zijn auto zitten tot ik binnen ben. Zodra ik de deur open heb zwaai ik nog even naar hem en sluit de deur dan achter me.

Zo, nu is de spits er daadwerkelijk van af. Wat vinden jullie? Nog heel erg bedankt voor jullie reactie's op het vorige hoofdstuk! :3

Reageer (3)

  • VeerleClifford

    Luke wil gwn zeker weten dat ze daar niet was, omdat dat zin 5SOS zijn. Snap hem wel.
    I'm already in love with this Story.
    Keep Writing pleasee

    8 jaar geleden
  • Kjelaney

    Luke doet inderdaad raar. Grrr. Hahaha. Ash is lief voor haar :3

    8 jaar geleden
  • DreamyHoran

    Hmm, Luke doet een beetje raar, maar de rest van de jongens zijn wel aardig (:

    8 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen