Ze liep achter de twee vrouwen, die blijkbaar haat tantes waren, naar binnen. Ze kwamen bij een open ruimte die waarschijnlijk een zitkamer moest voorstellen, waar ze een jongen van haar leeftijd zag terwijl Narcissa haar gebaarde te gaan zitten. "Wil je wat drinken?" vroeg ze. Ze knikte en Narcissa zwaaide met die houten tak van haar en twee seconden later kwam de cola al aanvliegen. Narcissa wees naar de jongen en zei:" Dit is je neef Draco. Draco, dit is Maartje". Ze keek de jongen aan, en haar eerste oordeel was dat hij best knap was. "Morgen gaan we jullie spullen kopen. Draco, laat jij Maartje haar kamer even zien"? De jongen knikte en gebaarde haar hem te volgen. Ze liepen naar boven en kwamen aan het einde van de hal, waar Draco een deur open deed. "ik hoop dat de kamer je bevalt". Ze stapte de mooiste kamer binnen die ze ooit gezien had: hij was groter dan haar oude kamer, maar even gezellig, er stonden twee comfortable stoelen op een zijdezacht tapijt, en vanuit een ooghoek zag ze een gevulde klerenkast staan. Kan ik tegen mijn moeder zeggen dat je hem mooi vind"? vroeg Draco. "Mooi? Ik vind deze kamer fantastisch"! Draco glimlachte. Ze liep naar de klerenkast toe om te kijken of er leuke kleren inzaten. "Je mag je wel omkleden hoor, zei Draco. Mijn kamer is hierlangs. Kom maar als je klaar bent. Ze knikte en naar even zoeken vond ze een leuk setje. http://www.dicandiafashion.com/wp-content/uploads/2013/02/cute-summer-outfits-for-girls.jpg.
Ze kleedde zich om op haar privébadkamer, die aan haar kamer grensde. Haar moederskant van de familie was echt rijk, dacht ze. Toen ze klaar was liep ze naar de kamer van Draco en klopte op de deur. "Binnen". werd er geroepen waarna ze naar binnen stapte. Ook Draco's kamer was enorm met een eigen badkamer, met als enige verschil dat hier alles groen met zilver was. "Moet ik nog raden wat je lievelingskleuren zijn"? ze keek hem glimlachend aan. "Zilver en groen zijn de kleuren van de afdeling waar ongeveer iedereen van onze familie op heeft gezeten". "Wat zijn afdelingen, vroeg ze een beetje beschaamd"." Ik wist dat je opgegroeid was in de dreuzelwereld, maar niet dat je helemaal niks wist", zei Draco. Hij klonk alsof hij mijn ouders met alle plezier een lesje wilde leren. "De eerste keer dat ik van deze wereld hoorde was toen Bellatrix en Narcissa ineens voor de deur stonden. Mijn moeder wist van deze wereld af, maar vertelde me het nooit omdat zij een snul was, en ik niet. Volgens mij is ze er na al die jaren nog steeds jaloers op. Maar, wat zijn afdelingen nou"? Nadat Draco haar alles had uitgelegd riep Narcissa dat ze moesten komen.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen