De opdracht zelf:
Bij deze opdracht hebben we één onderwerp, genaamd dieren.
Maar het is niet zomaar dieren.
Bij deze opdracht ga je het perspectief beschrijven vanuit het oogpunt van een dier. Het maakt niet uit wat voor dier, (alleen geen mythische wezens houd het bij bestaande dieren). Daarbij beschrijf je in het verhaal ook wat dat dier denkt over de menselijkheid en hoe het dier de wereld wilt zien. Probeer het interessant te houden zoals een extra spanning dat je in het verhaal verwerkt, voor een beter resultaat en natuurlijk om optimaal je punten eruit te halen.
Bij deze opdracht kan je namelijk 50 punten krijgen!!! Dus doe je best.

Algemene regels over de opdracht:
Er zit hierbij geen vaste genre, houd er wel rekening mee dat fan-fictie verboden blijft, en dat het dier goed beschreven word.
Het verhaal moet daarbij minimaal 800 woorden bevatten.
Er worden niet extra op bepaalde punten gelet, gewoon op de standaard punten:
- Hoe de opdracht is uitgevoerd.
- De orginaliteit van het verhaal.
- Of het goed te lezen is.
- Of het boeiend is. (Het de aandacht trekt van ons, de juryleden.)
- Spelling en punctuaties.

De deadline van deze opdracht is op vrijdag 23 juli om 23:59.
Zorg daarbij dat je 48 uur van te voren om uitstel hebt gevraagd als het later nog om uitstel word gevraagd word die niet geaccepteerd.

dus kortom,
schrijf je verhaal vanuit het oogpunt van een dier.
Laat daarbij het dier vertellen wat hij of zij vind van de mensheid en alles daaromheen en hoe hij de wereld wilt zien.
Houd het wel bij het fysieke mogelijkheid van het dier. Dat je niet bijvoorbeeld een konijn laat vliegen terwijl het dier dat helemaal niet kan.
En voor het laatst, heb veel plezier tijdens het schrijven van deze opdracht en stuur het verhaal via een privé bericht naar mij toe.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen