(Jazz pov)

Wanneer ik in de bibliotheek kom, zit Alex al op me te wachten. Hij ziet er niet al te vrolijk uit, maar hij heeft wel vaker last van norse buien.
"Hallo." Zeg ik hem waarna ik hem een kus geef.
Tot mijn verbazing voelt het echt wel anders als bij Malfoy. Bij Alex is er wel iets, maar niet het overweldigende gevoel dat bij Malfoy naar boven komt als ik hij mij kust. Wild schud ik mijn hoofd. Malfoy is stom.
"Jazz, je bent er." Zegt hij met een brede grijns.
Hij trekt me op zijn schoot en omhelst me. Even kijk ik hem verbaasd aan, normaal houdt hij niet van knuffels.
"Ja, we hebben toch afgesproken gekkie." Lach ik.
"Weet ik. Het plan is wel veranderd." Zegt hij met een grijns.
"Hoezo?" Vraag ik met opgetrokken wenkbrauw.
"Kom maar met me mee." Hij neemt mijn hand vast en leidt me de bib uit en de trap op.
Het is raar hoe hij nu doet, normaal is hij nooit zo lief. Misschien wil hij die klap eindelijk goed maken met me. We komen aan voor een muur. Verbaasd kijk ik Alex aan, maar die is bezig met voor de muur heen en weer te wandelen. Dan verschijnt er ineens een deur. Mijn mond valt open.
"Een verborgen kamer?" Vraag ik hem met grote ogen.
Een gegrinnik komt uit zijn mond.
"De geheime kamer is in de kelder, maar geloof me, die wil je niet zien." Grijnst hij met twinkelende ogen.
Kippenvel verschijnt op mijn armen door zijn blik.
"Wat is dit dan?" Vraag ik hem zacht.
"The room of requirement." Hij grijnst nog steeds en dan doet hij de deur open.
Voor een tweede keer valt mijn mond open. De kamer staar vol kaarzen. Daartussen liggen wel miljoenen rozen blaadjes. Er brandt een gezellig haardvuur. Voor dat haardvuur is een zachte mat met een picknick mand er boven op. Iedereen heeft een verkeerde mening over Alex. Zo slecht is hij helemaal niet.


Melding: Muhaha, nu zijn jullie gefrustreerd hé lieve lezertjes ^^
Love jullie, bedankt voor al die steun en reacties ^^

Reageer (7)

  • Moonwarrior7

    ohh jazz! wacht maar!
    axel is nog fouter dan de duivel!!!!!!!!!! het had het kind van voldermort kunnen zijn!!!!!!!!

    8 jaar geleden
  • BadDreams_

    :O
    NEE!!!
    Alex is NIET goed voor je!!!

    8 jaar geleden
  • _SuRvIvOr_

    JAZZ GA DAAR WEG NU HET NOG KAN! REN NAAR DRACOOOO!

    8 jaar geleden
  • xxJennyxx

    Nee alex gebruikt je open je ogen je hoort bij draco

    8 jaar geleden
  • BOOKWURM

    Ja best wel gefrustreerd inderdaad ik wil niet dat Alex haar eerste is.

    8 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen