• Day 2 •

De zon bereikt bijna zijn hoogtepunt. Het is nu onmogelijk voor de tributen om zich te verschuilen in de duisternis, iets wat op dit moment wel het best in de oren klinkt. Helaas moeten ze nu allemaal een keuze maken. Wat zullen ze doen om de dag door te brengen en belangrijker wat zullen ze doen om deze te overleven. Zal er een bondgenootschap ontstaan of zullen er brutale acties uitgevoerd worden...



• Bianca maat een houten speer.
• Annemarije betwijfelt of haar geestelijke gezondheid nog honderd procent intact is.
• Wendy ontdekt een riviertje.
• Julia ontvangt een parachute met vers drinkwater van een onbekende sponsor.
• Melissa en Fanny jagen samen achter de andere tributen.
• Lucca en Savannah jagen samen achter de andere tributen.
• Sarita ontvangt een parachute met een bijl van een onbekende sponsor.
• Danique probeert de hele dag door te slapen.
• Vera en Loïs lokken Laura in het nauw, waarna ze er inslagen om Laura te vermoorden.
• Qingsel probeert Ness ervan te overtuigen haar niet te vermoorden, maar helaas besluit Ness om haar te vermoorden.
• Sharon besluit om in een riviertje te vissen.

Reageer (4)

  • HalfBloodPrince

    Sharon besluit om in een riviertje te vissen.

    hahaha wut?

    8 jaar geleden
  • OosterEiland

    Haha ik ben moordlustig :Y)

    8 jaar geleden
  • OpgeroldEten

    Ik heb een bijl

    8 jaar geleden
  • Katalante

    IK WORD GESPONSORD :'D
    EN ANNE. HAHAHAHA.

    8 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen