Foto bij 003

Harry, Ron en Hermelien gaan weer naar school Harry denkt nog steeds aan Hermeliena
Harry POV

De trein was een nachtmerrie ik viel flauw door een dementor en Draco weer het nu al. Als ik de grote zaal uit loop kijk ik of ik Hermeliena zie maar nee nergens. Ik loop wel te zoeken naar Hermelien en Ron maar die ook nergens ik loop verbaast naar de leerlingenkamer waar ik Ron zie zitten. Ik loop naar Ron toe en vraag:'waar was je?' 'Ik dacht dat ik jou zag alleen je was er ravenklauwer dus Hermelien is nu naar je aan het zoeken'. Ik kijk op o nee ik ben hier en zij is in de school me aan het zoeken ik besluit nu haar te gaan zoeken. Als ik door de gangen loop denk ik haar te zien ik loop zo snel mogelijk naar haar toe.' Hermelien ik ben hier het was een jongen van Ravenklauw die jongen die op mij lijkt'. Hermelien draait zich om maar het is niet Hermelien maar een andere meisje.' Ik ben niet Hermelien maar Hermpje ik ben een Huffelpuf'. Ik kijk nog even naar Hermpje ze lijkt nog best wel op Hermelien alleen ze heeft sproetjes en een beetje oranje haar ik loop snel terug naar de leerlingenkamer. Ik zie daar Hermelien zitten de echte en Ron ik vertel het hele verhaal tegen ze. Hermelien zegt weer dat ze alleen met haar ouders opgegroeid zonder zussen ik vind het maar raar lopen hier gewoon dubbelgangers van ons rond en waarom heeft niemand dat tegen ons gezegd.

Hermeliena POV
Hermpje komt naar me toe lopen en zegt dat ze een jongen had gezien dat erg op Harra alleen het was Harry Potter de jongen die bleef leven. Ze vertelt ook dat Harry dacht dat zij Hermelien was dat meisje dat altijd naast Harry loopt. Ik wist wat ze bedoelde en ik vertel tegen haar:' er zijn hier vier Hermeliens, vier Harry's en vier Rons. Op onze geboorten werden we geschijde van onze ouders en naar andere familieleden gebracht. De oudste Hermelien bleef bij onze ouders en de rest moest doen alsof je niet bestond. Het zelfde bij Harry en Ron. Ik ben opgevoed door mijn opa en oma en als ze langs kwamen was ik op mijn kamer. Jij ben opgevoed door mijn oom en tante en het zelfde verhaal.' 'Maar wie is de vierde?' Hermione o die is opgevoed door je weet wel, maar toen hij verdween door Narcisa de moeder van Draco daarom kent Draco haar ze is blond'. Ze beloofd me tegen niemand het te vertellen mijn opa en oma hadden het toch tegen me vertelt al mocht het niet.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen