Foto bij Familie

Hermelien, Ron en Harry zijn in de tijd van de marauders gekomen




Ron POV

Harry en ik lopen samen achter de jongere versie van Sirius, Peter, James en Remus. Ik zie Harry naar zijn vader kijken ik denk dat ik zelf misschien mijn vader ga zien en mijn moeder raar. Bij de ziekenzaal aangekomen zien we Hermelien liggen in het bed met haar ogen dicht. Een professor komt en zegt:' ze slaapt ze wordt zo denk ik wel wakker'. We lopen naar haar toe ik hoor Sirius zachtjes wow zeggen. Hermelien opent langzaam haar ogen en kijkt om zich Peter, Sirius, James en Remus zeggen vriendelijk hun namen. Hermelien zegt niet haar eigen naam maar een nep naam wat Harry en ik ook maar moeten doen wat die gingen ze vragen ik zei dat ik Rick Wortel heet. Harry zei dat hij Henk Portret heet en Hermelien zei dat ze Harriet Grappel heet. De jongens lachten wel om onze achternamen dat begrijp ik wel. Hermelien mocht gelukkig weg en we gingen dan samen met hun naar Perkamentus toe voor onze roosters. We sliepen samen met hun op de slaapzalen en Hermelien met mijn moeder en Lily en andere meiden. De eerste schooldag hadden we verweer tegen zwarte kunsten. Toen we naar binnen liepen zag ik vaag Sneep, ik loop grinnikten naar binnen toe. De les was best leuk we gingen patronus behandelen. James ging zijn patronus voor doen een hert Harry zei niks en was van plan om het niet voor te doen. Hermelien wel zij heeft toch een otter en niemand anders. Ik moest het ook doen er kwam een hond uit ik keek snel naar Sirius maar die klapte alleen maar. Aan het einde van de les pakte iedereen hun tas en liep naar buiten toe op naar de volgende les.

Harry POV
Tijdens toverdranken zat ik naast James het is raar je eigen vader te zien en hij niet weet dat jij zijn zoon bent. Ik zie hoe hij naar Lily kijkt mijn moeder ik wil eigenlijk opstaan en naar haar toe lopen en knuffelen maar dat is raar.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen