Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (5)

  • Nightmarexx

    Aan zac:
    weer je zeker dat je perfect voor Emily bent

    8 jaar geleden
  • Bombinate

    Aan jou: is alles waargebeurd of heb je er ook nog wat dingen aan aangepast?

    Zac: waarom heet je legends?

    Stomme mensjes: waarom zijn jullie zo gemeen?

    Emily: is het niet beter om een "gewone" relatie aan te gaan?

    8 jaar geleden
  • xxJennyxx

    Hoe is zac in het echt? Is het goed voor je afgelopen en heb je hem ooit echt ontmoet?

    8 jaar geleden
  • Gunderson

    Aan jou:
    Niet echt een vraag maar jou story is supergoeeeedd elke keer als ik zie Chucks heeft een nieuw hoofdstuk geschreven ben ik superblijjj :D
    Aan Zac:
    Ben je van plan Emily pijn te doen? Nee toch? Want anders sla ik je in elkaar.
    Aan Chris:
    Heb je gevoelens voor Emily? Of zijn jullie echt gewoon vrienden..
    Aan Damaica:
    Geen vraag maar je bent superaardig! Ik wou dat ik zo'n vriendin had!
    Aan Emily/jou:
    Meid, waardoor heb/had je zo'n slecht zelfbeeld je bent prachtig, super aardig en niemand verdiend het om jou zo uit te schelden je bent super!!
    Aan Kardo+ Lianne, Kim, Carly en de andere mensen die Emily uit hebben gescholden:
    Waarom deed je dit? Oke van Kim snap ik het nog een beetje maar laat me dit duidelijk maken: ZE IS GEEN HOER OFZO
    nooit meer iets tegen haar zeggen ja?!

    Wel dat was het wel zo'n beetje xD

    8 jaar geleden
  • Girlicious

    Aan Emily:
    Hoe kwam je op het idee om je aan te melden bij een chat site?
    Waarom blijf je praten met Kardo, Carly en Lianne? Omdat ze niet weten wat ‘aardig zijn’ betekent?
    Hoe kwam je op het idee om hier een verhaal van te maken?
    Lucht het op om het van je af te schrijven?
    Hoe gaat het nu met je? Heb je nog contact met mensen van de chat site? En zo ja, met wie?

    Aan Zac:
    Is het echt uit tussen jou en Kim? Of speelt er altijd nog iets tussen jullie?
    Hou je echt van Emily of vind je haar alleen leuk als speeltje?
    Hebben jullie elkaar al eens in het echt gezien? Zo nee, waarom niet?

    Aan Kardo, Carly en Lianne:
    Wanneer gaan jullie van die chat site af en gaan jullie iets nuttigs doen met jullie leven? In plaats van mensen die het al zwaar genoeg hebben het leven nog erger te verzieken?

    Aan Chris:
    Hoe is het met je vriendin?
    Heb jij Emily weleens in het echt ontmoet?
    Kan je me wat Spaanse woorden leren? (oké die vraag slaat nergens op maar ging hem toch lekker stellen)

    Aan Damaica:
    Hoe hebben jij en Emily elkaar leren kennen?
    Weet jij dat ze op zo’n chat site zit?
    Zit je zelf ook op die chatsite?
    Wat vind je zo leuk aan Mark? Wat trok je aan bij hem?

    8 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen