(Jazz pov)

Samen met Alex zit ik voor het haardvuur in the room of recuirement. Hij heeft een hele picknick laten maken voor ons met alle dingen die ik lekker vind.
"Dankje om dit voor me te doen, Alex." Zeg ik met een lieve glimlach.
Hij glimlacht lief terug en slaat een arm om me heen.
"Jij verdient enkel het beste van het beste." Fluistert hij in mijn oor.
Lachend ga ik tegen hem aanhangen. Mijn armen vouwen zichbrond zijn lichaam.
"En jij bent de beste." Grijns ik.
Hij begint me zacht en lanzaam te kussen, maar natuurlijk duurt dat niet lang. Als snel bijt hij in mijn lip en gaan zijn handen wild door mijn haar. Mijn handen leunen op zijn borstkast. Alex kreunt wanneer ik zacht in zijn onderlip bijt. Zijn warme, grote handen gaan nu over mijn lichaam. Hij trekt me dichter tegen zich aan waardoor we beide vallen, ik recht boven op hem. Zijn lichaam voelt warm van de haard. In zijn ogen zie ik nu meer dan alleen maar kilte. Ik zie nu ook een zekere honger. Dat maakt me wel een beetje bang, want ik ben nog helemaal niet klaar om seks te hebben. Hopelijk verwacht hij dat niet van me. Hij draagt me plots naar het prachtige hemelbed en gooit me erop. Oke, dat verwacht hij dus duidelijk wel. Alex kust mijn nek wat nig steeds geweldig voelt. Hij kust mijn wang, mijn oorlel, mijn voorhoofd. Zijn handen friemelen aan de broeksknop van mijn schooluniform.
"Alex, dat wil ik nog niet." Zeg ik voordat het te ver gaat.
Een grom verlaat zijn mond.
"Waarom niet? Vertrouw je me niet?" Vraagt hij met vlamende ogen.
Ik verschiet van zijn emotie verandering.
"Sorry, maar ik wil gewoon nog niet zo ver gaan. Zo lang kennen we elkaar niet en nou ja... het is mijn eerste keer." Ik bijt beschaamd op mijn lip.
Plots is er een grijns op Alex zijn gezicht.
"Ik snap het wel. Maar, kunnen we hier wel iets aam doen?" Vraagt hij terwijl hij naar de bobbel in zijn broek wijst. Een lach verlaat mijn mond voordat ik knik.


Melding: Sorry voor het lange wachten maar ben nog twee amdere verhalen aan het schrijven, in het Engels :p
Love you guys!!

Reageer (5)

  • Assietje

    Owwwww, nu snap ik het pas!!

    Ik had in mijn inbox, dit berichtje waarschijnlijk over geslagen en heb deze dus niet gelezen, voordat ik de andere hoofdstukken gelezen heb... Was niet zo slim, ik miste inderdaad al iets, maar ja. Nu heb ik het wel gelezen en weet ik alsmaar beter hoe *kuch* vriendelijk *kuch* Alex is...

    8 jaar geleden
  • Moonwarrior7

    oh nee! jazz ga alsjeblieft niet doen wat ik denk dat je gaat doen!

    8 jaar geleden
  • BadDreams_

    Ahaha Jazz werkt niet mee aan zijn plan :P

    8 jaar geleden
  • BOOKWURM

    Alex is en blijft een klootzak en dat zal heus niet op één twee drie veranderen

    8 jaar geleden
  • xxJennyxx

    Oke je doet je zo lief voor maar bent echt een klootzak

    8 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen