"Heb je alles?" Vraag ik nog even aan Steve. Ik wil vanuit Tony meteen door gaan naar Asgard. Steve heeft gewone kleding aan maar zijn captain america pakje en schild wel bij zich. Je merkt het niet heel goed aan hem, toch merk ik aan de kleine dingen dat hij vrij gespannen is. Hij vind het duidelijk niet heel fijn om naar Asgard te gaan.
"Ja, zullen we?" Zegt hij met een klein glimlachje. Ik pak zijn hand en knijp er even in om te laten zien dat het goed komt. Met een taxi gaan we naar de Stark Tower waar we zo naar boven kunnen. Helaas is Pepper er niet. We krijgen nog een vreemde afstandsbediening achtig ding waar we in een uiterst noodgeval contact met hem kunnen opnemen.
"Oke, tot stel?" Zegt Tony terwijl we afscheid van hem nemen.
"Ik neem aan Steve wel, mij hopelijk de komende tijd niet meer." Zeg ik met een klein glimlachje terwijl ik hem een knuffel geef.
"Wat, Hoezo dat? Vind je ons niet aardig?" Zegt Tony nep verontwaardigd.
"Dat is het niet. Maar ik heb het druk en ik mag eigenlijk alleen naar de aarde komen als er een mega probleem is en iedereen op de aarde dreigt dood te gaan." Lach ik. Steve en Tony nemen ook even afscheid van elkaar en dan gaan we weer naar onder. Met een taxi gaan we naar het veld waar Heimdall me de laatste keer ook heeft opgepikt. De chauffeur vind het natuurlijk niet zo leuk dat hij zo ver moet rijden, maar dat boeit me echt niet.

"Ben je er klaar voor?" Vraag ik met een kleine glimlach als ik samen met Steve in de kring sta. Steve kijkt een beetje moeilijk om zich heen. Hij is duidelijk gespannen.
"Rustig maar, het komt wel goed." Stel ik Steve gerust terwijl ik hem even een kusje geef.
"Oke, is er nog iets dat ik moet doen?" Veraagt Steve gespannen.
"Je vast houden." Zeg ik met een grote glimlach. Ik haal Knuijf uit de mesbeschermer aan mijn riem en steek die de lucht in. Zo hoef ik niet voor Heimdall te roepen. Meteen daarna komt er blauw licht om ons heen en flitsen we weg.

Met een schok komen we neer. Steve verliest zijn evenwicht maar ik zorg er voor dat hij overeind blijft staan.
"Gaat het?" Vraag ik lachend als Steve even op de grond gaat zitten.
"Ja, een beetje duizelig." Zegt hij met een klein glimlachje terwijl ik hem overeind help.
"Ik wist niet dat u weg was vrouwe Fedra." Zegt Heimdall als ik hem begroet.
"Ja ag, er was iets mis gegaan." Lach ik schaapachtig terwijl ik Steve verder trek de regenboogbrug op.
"Wouw…" Stamelt Steve als hij het uitzicht ziet.
"Ja ag, kom dan gaan we naar Thor!" Zeg ik opgewonden terwijl ik Steve lachend mee trek richting het paleis.
"Hier woon je nu?" Vraagt Steve ongelovig als we het paleis binnen lopen en iedereen die we tegen komen mij begroet.
"Ja, het merendeel is openbare ruimte." Zeg ik snel terwijl ik Steve voorga naar de privé vertrekken.

"FLEUR FOSTER!" Hoor ik Thor al van ver door de gang bulderen. Oeps ja, helemaal vergeten.
"Aj." Zeg ik tegen Steve die me vragend aan kijkt. Thor komt de hoek van een gang om gelopen en komt met grote passen op ons afgelopen terwijl zijn gezicht op onweer staat.
"Hej papa." Zeg ik stilletjes en met een engelen gezichtje.
"Fleur. Bij Odins baard je mag niet zomaar weg gaan zonder iets te laten weten zeker niet nu!" Raast hij terwijl hij voor me komt staan.
"Oh hoi Steve." Zegt hij even opgewekt voordat hij weer verder gaat met tegen mij te schreeuwen dat ik niet zomaar weg mag gaan.
"Sorry, het ging perongelijk!" Schreeuw ik terug. "Soms kan ik dat gewoon niet controleren!"
"Dat maakt me niets uit! Je moet voorzichtig zijn!" Schreeuwt Thor door terwijl Steve een beetje ongemakkelijk naast ons staat.
"ARG! Ik zij toch al dat het niet expres ging!" Schreeuw ik woedend terwijl ik weg stamp. Daar heb ik nu geen zin in.

"Vrouwe Fedra?" Een bediende komt op me afgelopen terwijl ik stampvoetend naar mijn kamer loop.
"WAT?" Schreeuw ik boos terwijl ik hem woedend aankijk. Hij schrikt even van mijn reactie en zeg een stapje achteruit.
"Het kan wel wachten." Stamelt hij waanra ik weer doorstorm naar mijn kamer. Soms kan ik zo snel zo ongelofelijk boos worden. En nu ben ik al een paar dagen bij Steve geweest en wil ik me op mijn best gedragen. Daarom ben ik nu wel wat makkelijker Op de kast te jagen.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen