Foto bij eten

Melissa moest even eten gaan halen.

Rond half 1 stopte we ergens om wat te eten. Richard stuurde mij naar binnen om het eten te gaan halen, als mensen daar rammstein zouden herkennen dan kwamen we niet meer weg. Ik liep over de parkeer plaats. Het restorantje was niet zo ver weg. Ik ging achter aan in de rij staan om te bestellen. Ollie had een briefje gemaakt met wat ik allemaal moest bestellen. Ik gaf het gewoon af aan de vrouw aan de kassa. Ze typte alles in wat er op het briefje ston."Is het voor hier of mee te nemen"? vroeg ze. "Mee nemen"antwoorde ik. De vrouw keek me aan en typte verder. "Ga maar even aan een tafel zitten ik roep je als het klaar is"zei ze. Ik knikte en ging zitten. Ik kreeg een sms van Richard. Lukt het een beetje :). stond er ik. Ik stuurde terug: ik moet even wachten op het eten. "Het eten is klaar"! riep de vrouw achter de kassa. Ik stond op en pakte het eten aan. Ik liep terug naar de bus en deelde daar het eten uit. "eet smakelijk" zei ik en begon te eten. Richard was zo als altijd druk aan het vertellen. Iedereen was aan dachtig aan het luisteren. Opeens dacht ik opeens dat ik nog niet eens wist waar we heen gingen. "Waar gaan we heen"? vroeg ik toen. Till lachte, "we gaan naar Arnhem"zei hij toen. Ik kreeg een rood gezicht en at verder. Richard prate weer verder. Hij was er over aan het vertellen dat die het leuk vond om weer eens naar nederland te gaan. Zo klein land maar echt leuke fans zei hij. Na het eten ruimde ik de tafel af. Opeens ging mijn gsm af. Het was mijn moeder. Ik pakte op. "hoi mam"zei ik. "Melissa gaat alles wel goed met je"vroeg ze bezord. Ik draaide met mijn ogen. "mam ik ben nog geen 24 uur weg"zei ik. "Mijn moeder zuchte. "Nou doei dan"."doei mam"zei ik en hing op. De andere waren aan het lachen. "mam is wel erg bezorgt om je he"zei Richard spottend. Ik draaide weer met mijn ogen. En ging wat naar buiten kijken.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen