Foto bij De waarheid

Hermelien POV

Ik trek Ron de kamer uit en schut hem door elkaar. 'Wat is er toch met je?' 'Je gedraag je heel raar'. 'Het gaat goed': zegt hij met een arrogante blik. 'Je bent jezelf niet je noemt Hermelien een modderbloedje'. Ron wilt weglopen maar ik heb hem zo goed vast dat dat niet kan. Ron wordt woest pakt ze toverstok en probeert spreuken op ons af te vuren. Harry doet een simpele Expeliarmus en Ron is zijn toverstok kwijt. Ron probeerde uit alle macht zich los te maken maar dat lukt niet. Ik moet iets bedenken en snel. Harry neemt Ron van mij over zodat ik iets kan bedenken, tuurlijk iets zegen en hij zegt het zelf. 'O Ron wat gebeurd er in deze tijden met Malfidus ik ben zo jaloers, hij is veel violet dan Harry'. Harry begrijpt me gelukkig en speelt mee. Ron gaat abtwoorden:'eerst moest ik gewoon even afkoelen maar toen Draco kwam kreeg ik een drankje en toen draaide alles om Draco is goed en jullie zijn gek. Maar ik kan denk ik wel wat regelen wacht even'. En hij rent naar de leerlingenkamer en komt terug met twee drankjes. 'Drink op dan'. Ik twijfel en doe alsof ik het opdrink Harry gelukkig ook. Ron gelooft het en we gaan naar Perkamentus voor nieuwe outfits maar ik ga snel een bocht om en trek Harry mee. Ron loopt gewoon door. Ik pak het drankje en ruik aan het. Ik kan een tegengif maken. Dus gingen we naar toverdranken toe voor de ingrediënten. Harry stond op de uitkijk een ik pak de ingrediënten. Snel lopen we het lokaal uit. Het is een makkelijk drankje dus een makkelijk recept. Als het klaar is lopen we snel weer naar Ron die ons loopt te zoeken. 'Ron ik heb wat drinken voor je gehaald'. Ron drinkt het in een keer leeg. Ron loopt helemaal dizzie en kijkt dan om zich heen als hij ons zit loopt hij naar ons en geeft ons een knuffel. 'We hebben je zo gemist'. Ron miste ook ons daar was het saai en stom. Toen we naar de leerlingenkamer gingen gaat Harry al slapen voor morgen. Ron en ik blijven nog kletsen ik vertel Ron dat Harry en ik wat hebben en Ron vindt het geweldig. Ik twijfel of ik mijn geheim vertel maar dat kan wel wachten. Om middernacht besloten we om te gaan slapen, ik val in een diepe slaap en slaap als een roos.

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen