Liedje: Whatsername - Green Day
Hoofdpersoon: Michael Clifford
Aantal woorden: 812
Aangevraagd door: AwesomeAsFuck
A/N: Oké nee even voor ik begin: HOLY SHIT DIT NUMMER MET MICHAEL GURL YOU KNOW WHAT'S UPPPPPPPPPP. Dat was het. Oké, terug naar de A/N. Ik vind Whatsername dus echt zo'n goed nummer. En dan in combi met Michael fucking Clifford. Goed, Whatsername zie ik als Billie Joe die zich met alle macht probeert te herinneren hoe zijn oude high school fling heette, omdat de fling maar zo kort was en hij op een of andere manier (ik gok door what's his face) haar een soort van verbannen heeft uit zijn hersens, maar wanneer hij haar dan denkt te zien, staat ze weer glashelder in zijn herinnering en gaat hij foto's van haar zoeken en uiteindelijk zit hij, omringd met foto's van haar, op de vloer van zijn slaapkamer. Dat is deze one shot, maar dan met Mikey. Hij is niet geheel wat ik er van wilde maar it'll do, tbh. Ik hoop dat hij bevalt :-)

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (5)

  • xIsoldee

    Nogmaals. Wow

    8 jaar geleden
  • cloudydays

    Heel erg goed weer! I LOVE THIS SONG UURRGHHH

    8 jaar geleden
  • Kjelaney

    Wauw. Bloody hell. Wat kan jij schrijven.
    Ik ga straks sowieso wat aanvragen, maar nu moet ik weg, en ik moest het je gewoon nog even laten weten. c:

    8 jaar geleden
  • King_Boo

    wouw.... girl you made my day! echt super geschreven ( :

    8 jaar geleden
  • Oikia

    Weer super mooi, echt waar (:

    8 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen