P.O.V. Aurora
Zuchtend sloeg ik op mijn wekker toen die afging (logisch...) 6:30, nog genoeg tijd dus. Slaperig kwam ik uit mijn bed en deed vast mijn Raimon uniform aan en ging naar beneden om wat te gaan eten. 'Wat zal ik eens gaan eten' vroeg ik bedenkelijk in mezelf toen ik de koelkast open trok en besloot om voor iets simpels te gaan, noedels. Nadat ik klaar was met eten, tandengepoetst en mijn haar had keek ik om mijn horloge, 07:30, Over een halfuur zou mijn eerste les beginnen dus besloot ik om mijn schoenen aan te doen en naar school te gaan. Met mijn tas, die ik bijna was vergeten op mijn rug liep ik richting Raimon jr. High.
Na tien minuten lopen kwam ik aan en liep door een groot poort om zo het terrein op te lopen en zag al dat veel mensen mij raar aankeken, tja ik kwam immers al weer bijna in het midden van het school jaar. Stug liep ik door de blikken van de mensen negerend en liep naar de info balie, waar de conciërge zat. 'Ehm... ik ben Aurora Gaia Hope, en ik ben nieuw hier' stammelde ik, niet echt wetend wat te zeggen. 'Oh ja, ik zie het al. Hier heb je je code voor je kluisje en je rooster. Ik zal wel iemand voor je omroepen die je zal rond leiden.' glimlachte hij vriendelijk 'Wil Nathan Swift naar de info balie komen' riep ik om door de speaker, nog voordat ik zijn aanbod kom afwijzen. Binnen een minuut of twee kwam er een jongen met blauw haar aan rennen. 'Hallo, ik ben Nathan Swift, een verdediger in het Raimon voetbal team' Glimlachte hij vriendelijk. "Oh god heeft iedereen hier iets met voetbal ofzo?" dacht ik hoofdschuddend maar glimlachte 'Aangenaam ik ben Aurora Hope, ik kom officieel uit raimon maar heb ook in Hokkaido en Tokio (random plaats) gewoond en ik heb nooit aan sport gedaan' Zei ik en gaf heb een hand, en loog dat laatste.
'Zal ik je maar een rondleiding geven, voordat de lessen beginnen?' glimlachte hij en trok me mee.





Woohoo xD ik heb verder niet echt iets te zeggen

Reageer (3)

  • DeNaamIsGideon

    Ehm.
    Raimon Jr. High ligt in Inazuma Town, en Inazuma Town ligt in Tokyo.
    Dusja, je hebt indredaad in Tokyo gewoond, maar hoe de f*ck heb jij ooit in Raimon gewoond.

    7 jaar geleden
  • Duendes

    xD
    Ja, Aurora, iedereen daar heeft iets met voetbal, wen er maar aan xD
    snel verder!!!

    8 jaar geleden
  • Duendes

    xD
    Ja, Aurora, iedereen daar heeft iets met voetbal, wen er maar aan xD
    snel verder!!!

    8 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen