(Alex pov)

Uitgeput lig ik in het hemelbed. Jammer dat we geen seks hebben maar gelukkig heeft ze me wel even aangeraakt. Ze ziet er beduusd uit en ik vermoed dat ze zich nu al slecht voelt over wat ze heeft gedaan. Een grijns siert mijn lippen. Nu die stomme opdracht van Snape verder uitvoeren, voordat hij me vermoord omdat ik nog geen enkele vordering gemaakt heb. Tijdens kerstmis ga ik hier en daar wat rondkijken op plaatsen waar mogelijk het antwoord verborgen is. Eigenlijk wil ik helemaal niet deze opdracht doen, maar omdat Snape één van de trouwste deadteaters is van Voldemort doe ik het toch. Ooit wil ik ook een trouwe volgeling worden, dan zou ik rijk en beroemd zijn en kan niemand me nog iets maken. Een lach rolt over mijn lippen waardoor Jazz een vreemde blik op me werpt.
"Sorry schat, ik ben gewoon moe en dan lach ik soms zonder reden." Lieg ik mierzoet.
Ze glimlacht naar me en draait zich dan om in het hemelbed.
"Slapen we hier, in de room of requirement?" Vraagt ze me dan.
"Nee, misschien worden we betrapt. Laten we maar vertrekken." Niet dat ik daar echt bang voor ben.
Het is gewoon dat ik het gesprek tussen Snape en Draco heb afgeluisterd en dat ik heb ontdekt dat Draco nogal een belangrijke taak te vervullen heeft in deze kamer. Blijkbaar is hij wel al goed genoeg om een deatheater te zijn. De snotneus. Ik begin te knarsetanden van woede. Gelukkig hoort Jazz dat niet omdat ze bezig is met zichzelf aan te kleden. Een zucht rolt over mijn lippen. Ooit ben ik een machtig man, misschien zelfs machtiger dan Voldemort zelf. Bij die gedachten moet ik weer grijnzen als een idioot.
"Kom." Zegt Jazz terwijl ze haar hand naar me uitsteekt.
Ik neem deze aan en wandel samen met haar de kamer uit. In de verte zie ik Draco al aankomen dus ik duw Jazz tegen de muur en kus haar hevig. Even is ze te verbaasd om te reageren, dan kust ze me heftig terug. Vanuit mijn ooghoek zie ik hoe Draco boos een andere richting uitkijkt.
"Huur een kamer." Zegt hij boos.
Ik voel hoe Jazz verstijft. Een grijns speelt om mijn mond.
"Dat deden we net Malfoy." Grijns ik. "Slaapwel, Jazz." Zeg ik voordat ik haar verbouwereerd achter laat.
Ziezo, dat probleem is ook weer opgelost.


Melding: Sorry dat jullie de laatste tijd zoveel moeten wachten, maar ik ben echt met een groot verhaal bezig (;
Het is nu nog een fanfictie maar als ik de namen verander niet meer, dus het is een big deal voor me ^^
Maar geen paniek, ik blijf dit verhaal schrijven hoor!!!
Heb het bijna volledig uitgedacht en Fred en George komen dichter bij (:

Reageer (5)

  • Assietje

    Geen opdracht van Voldie oké, maar wat dan wel???

    8 jaar geleden
  • Moonwarrior7

    ohhh ik haat Axel echt volledig! hoe kan iemand zo slecht zijn en zo goed doen alsof hij goed is!!!!!!!!

    8 jaar geleden
  • BOOKWURM

    Nouu ik mag Alex absoluut niet x

    8 jaar geleden
  • xxJennyxx

    Klootzak!

    8 jaar geleden
  • BadDreams_

    Yaayyy!!
    Fred en George^^
    (yeah)

    8 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen