Echo Jewel Leah Mclain

Ik hoorde vaag mijn wekker afgaan. Ik kwam met moeite overeind, gooide mijn benen over de rand van mijn bed en liep naar de badkamer. Daar douchte ik een kwartiertje en borstelde daarna mijn haar zodat het kon drogen. Ik deed mijn school uniform aan en pakte mijn tas. 'Echo! Ontbijt!' Riep mijn moeder. Ik stormde van de trap en at snel mijn ontbijt op. Mijn haar was inmiddels een beetje droog dus deed ik het in een staart. 'Ik moet gaan.' Zei ik kijken naar de klok. 'Doe rustig aan hè? Je zit niks voor niks 3 keer per week in het ziekenhuis.' Zei mijn moeder bezorgt. 'Jaja ik weet hoe het zit.' Ik deed mijn schoenen aan en rende de straat uit waar een meisje met blond haar op me stond te wachten. 'Ohayou Sakura!' Ze draaide zich met een ruk om. 'Ohayou Echo!' Riep ze terug. Samen liepen we naar school. Sakura was qua vrienden net als mij. We hadden allebei geen vrienden en kwamen elkaar elke dag tegen.

Op school stonden we bij mijn kluisje en pakte ik de boeken die ik nodig had. Er werd een omroep gedaan voor Nathan Swift. Ik kende hem wel van de voetbal club. We liepen richting ons klaslokaal toen ik tegen iemand aanbotste. 'Nanda yo?!(Wat)' Riep ik boos. Ik keek op en zag Nathan staan met een meisje. 'Gomen'nasai.(sorry)' Zei ik terwijl ik opstond en een buiging maakte. 'Sorry Echo. Dit is Aurora Gaia Hope. Aurora dit is Echo Mclain en haar vriendin...?.' Nathan wachtte op mij om Sakura voor te stellen. 'Dit is Sakura Tokou. Leuk je te ontmoeten Aurora!' Glimlachte ik.

Reageer (1)

  • Duendes

    Super geschreven!! Leuk dat Japans erdoor heen ^^

    8 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen