P.O.V. Aurora
'Hajime mashite' (het is leuk je te ontmoeten) glimlachte ik vriendelijk. 'Ehm Echo, ik denk dat we moeten gaan' zei Sakura net voordat de eerste bel ging. 'Ja wij moeten ook gaan.' zei Nathan en trok me weer mee door de gangen. 'Hier is je eerste les Japans, en je heb hetzelfde rooster als dat ik heb dus dat komt mooi uit' glimlachte Nathan. 'Beter, dan ken ik tenminste iemand.' mompelde ik voordat ik samen met Nathan het klas lokaal binnen liep. 'Ah, jij ben vast Aurora Hope, de nieuwe studente, stel je maar eens voor aan de klas. 'Ohayou, Aurora Hope desu. hajimemashite, (Goedemorgen ik ben Aurora Hope, leuk jullie te ontmoeten)' zei ik terwijl ik boog. 'Oke, ga maar naast Mark Evans zitten.' zei de docente Japans en wees naast een stoel bij het raam. 'Ohayou(goedemorgen) Aurora, waarom rende je gister weg?' Vroeg Mark hyper. 'Privé redenen.' zei ik simpel 'Waarom alsjeblieeeeft zeg het.' smeekte Mark met zijn hele bekende "Puppyogen" 'Ugh, ik ben gestopt met voetbal oke?!' zuchtte ik en ging verder met de opdrachten die de docente had opgegeven en Mark negerend.

'Ah komop Aurora, je kan voetbal toch niet zomaar opgeven?' smeekte Mark voor de tienduizendste keer. 'Jawel Mark, wel met de reden die ik heb.' reageerde ik bot terug. 'ie(nee), ik neem je nu mee naar de training en je gaat me trainen, of je het nu wilt of niet.' zei Mark met een boze ondertoon waar ik best wel van schrok maar besloot om maar niks terug te zeggen en door Mark mee getrokken te worden. 'Konnichiwa minna!(goedemiddag jongens)' riep Mark in het algemeen toen we bij een voetbal veld waar heel het Raimon team stond, en dus ook Axel. 'Konnichiwa!' Riepen ze allemaal terug waardoor Mark glimlachte.
'Oke, Dit is Aurora Hope, ze gaat vandaag met ons mee trainen' stelde Mark me voor. 'Aurora?' zei Axel verbaasd.






Woohoo Chapter 8 alweer xD

Reageer (1)

  • Duendes

    Lol, suprise Axel! :'D
    Snel verder!!!

    8 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen