Foto bij HogwartsKrant week 6 + vakantienieuws!

Lees hier al het nieuws van Hogwarts!

HOGWARTSKRANT WEEK 6 + VAKANTIENIEUWS!


SCHOOLHOOFD TERUG![/b]

Ja ja, prof. Perkamentus is weer terug. Hij (in echt zij) was druk bezig met zaken voor de school. Als hij weer weg gaat of als er nieuws is komt het in de HogwartsKrant!




HOELANG IS DE VAKANTIE?

We hebben nu natuurlijk vakantie, maar wanneer beginnen de lessen? De lessen beginnen weer op 3 augustus. Veel plezier op je vakantie, maar pas op laat de dreuzels niks zien van het toveren!




LUNA'S ADVIES

Hoi allemaal,
Ik ben Luna en ik wil jullie gaan helpen met je problemen. Heb je een probleem (mag je ook gewoon verzinnen) schrijf het op en lever het briefje in bij Perkamentus. Prof. Perkamentus geeft de briefjes met problemen aan mij.

(wat moet je doen: stuur een privebericht naar Hogwartgirl_ met het onderwerp; probleemrubriek Luna. Veel succes! Luna zal je helpen met het probleem!)




SCHOOLKRANT

Heb je ideeën voor de schoolkrant of heb je een artikel met een gebeurtenis in je afdelingkamer, of tijdens het eten! Zet het in de comments en misschien komt er wel een artikel daarover in de volgende HogwartsKrant!


MINI MELDING

Griffoendor staat niet meer boven aan.. maar Ravenklauw!!!

Reageer (3)

  • Hermelienlover

    Neeeeeeeeeeeeeeeee(huil)

    8 jaar geleden
  • Cookienomster

    RAVENKLAUW IS DE BESTE!

    8 jaar geleden
  • Gunderson

    RAVENKLAUW WOOH!
    *Juicht veel harder dan normale mensen zouden doen*

    8 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen