Iets nieuws.. vakantieverloting. Vandaag verloten we bezems!

Soms hebben we in de laatste vakantie week een verloting! Heel leuk natuurlijk (niet echt). Vandaag verloot Hogwarts 5 bezems waaronder ook de nimbus 2001!!

Wat moet je doen: er zijn 5 prijzen dus ook 5 winners. Je moet je sowieso eerst aanmelden in de comments: ik doe mee, ofzo. Daarna trek ik iemand uit de deelnemers. De gene die ik als eerst trek heeft de eerste prijs. De gene die ik als tweede trek heeft de tweede prijs en zo gaat het door!

DE LOTING BEGINT NA 5 MENSEN

Eerste prijs: Nimbus 2001
Winnaar:

Tweede prijs: Komeet 290
Winnaar:

Derde prijs: Twijger 90
Winnaar:

Vierde prijs: Nimbus 1700
Winnaar:

Vijfde prijs: Helleveeg 4
Winnaar:


Hieronder staat wat de bezems kunnen:

Nimbus 2001: De nóg snellere opvolger van de Nimbus 2000.

Komeet 290: Met een behoorlijke rugwind gaat een Komeet 290 van nul tot 100 kilometer per uur in 10 seconden.

Twijger 90: Twijger 90 is in 1990 gemaakt door Braman en Vleugelaar en was bedoeld als concurrent van de Nimbus-serie. Hoewel het een mooie bezem was met leuke snufjes zoals een ingebouwde waarschuwingsfluit en een zelfkammende takkenbos, bleek dat de Twijger bij hoge snelheden kon kromtrekken en daardoor heeft de Twijger nooit een goede reputatie als racebezem gekregen.

Nimbus 1700: Opvolger van de Nimbus 1500.  Zeer goede bezem, evenals zijn opvolgers. Nimbus bouwde betere bezems dan Helleveeg en Komeet, maar ook duurdere.

Helleveeg 4: Snelle en wendbare bezem, en in grote aantallen te produceren. Opvolger van de Helleveeg 3.

Schrijf je snel in en win misschien een prijs!!

Reageer (3)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen