Dit hoofdstuk kan misschien klein zijn want ik had eerst een heel hoofdstuk geschreven alleen mijn WiFi viel uit dus ik was alles kwijt

Harry keek om en staat op om de deur open te maken maar Hermelien houdt hem tegen.'Wie komt er nu op bezoek op dit tijdstip'. 'Weet ik niet maar er staat iemand voor de deur '. Hermelien laat Harry los. Ron is al eerder bij de deur dan Harry. 'Harry het is voor jou'. Schreeuwt Ron. Harry geeft Hermelien nog een winnende blik en loopt naar de gang. Daar staat Romeo. Romeo loopt samen met Harry naar de woon kamer. 'Als ik het moet weten vertel ik het toch aan Ron en Hermelien. Dus vertel het maar aan ons drieën. Romeo kijkt Harry boos aan maar toch mogen Hermelien en Ron blijven. 'Zoals jullie denk ik weten is er een uitbraak geweest in een gevangenis' : begint Romeo. 'Maar niet welke. Harry, Ron en Hermelien knikken. 'Ze zeggen het niet omdat het in de dodenwereld is gewees'. 'Is daar een gevangenis':vraagt Ron. Romeo knikt alleen maar. 'Er zijn vier mensen ontsnapt niemand weet wie aangezien ons contact slecht is met de dodenwereld.' Hij neemt even een pauze en gaat weer veder. 'Ik heb wel vernomen dat die vier naar onze wereld zijn gekomen maar daar horen ze niet het kan dus een groot probleem worden als we het ontdekken. Het ergste is dat we ze moeilijk kunnen verslaan omdat ze al dood zijn.' Harry kan zich niet meer in houden en vraagt:'waarom bent u dan hier?' 'Ik wil vragen of jij dit mysterie op wilt lossen'. Harry kijkt omzich heen zal hij dit doen. 'Ik heb besloten om mijn zevende jaar op Zweinstein opnieuw te doen ik kan daarom u niet helpen, maar ik hou wel een oogje op het zeil'. Romeo kijkt bedroefd en staat op. 'Het spijt me van u tijd verdoeming'. Harry,Ron en Hermelien knikken en Romeo loopt de deur uit. Ron en Hermelien kijken naar Harry. 'Denkt je dat het Voldemort is?': vraagt Ron onzeker. 'Misschien maar dan is hij nog gevaarlijker dan eerst'. Ron en Hermelien kijken bang Harry aan. Dacht Harry nou echt dat dit jaar op Zweinstein beter zou worden nou nee nooit. Dit jaar staat weer een avontuur op Harry, Ron en Hermelien te wachten. De Golden Trio in actie. Harry, Ron en Hermelien zeggen nog steeds niks tegen elkaar een beetje voor zich uit te staren. Wie zouden die voer gevangenen zijn denkt Harry bij zichzelf zoude ze goed of kwaad zijn?

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen