Lees hier al het nieuws over Hogwarts!

HogwartsKrant week7:

EXAMEN UITLEG

Het eerste examen is een tussen examen, voor dat examen moet je van alle vakken de eerste les leren. We hebben de natuurlijk nog geen lessen gehad maar als we na de vakantie van alle vakken een les hebben gemaakt komen de examens!


RAPPORTEN![/b]

Wil je na de examens je cijfer zien ga naar Rapporten 2!!! Als je naam er niet bij staat zet het dan in de comments!


LUNA'S RUBRIEK![/b]

1. Beste Luna,

Ik wil eerst even zeggen dat ik je heel erg waardeer en je allergrootste fan ben!

Mijn probleem is dat ik laatst een vriendin hoorde klagen over hoofdpijn. Ik dacht dat het knarlkloppetjes waren maar zij dacht van niet. Maar mijn vraag is, hoe kan je iemand van knarlkloppertjes af komen? Dan kan ik haar van haar hoofdpijn afhelpen...

Bedankt Luna!!

Gr.
Anoniem

Luna's advies:
Hoi!,

Check het nog eens. En overtuig haar dat het misschien door de knarkloppetjes komt. Ga anders naar de ziekenboeg.

Groetjes Luna

2. Er zijn vanavond 2 twilight films die ik heel graag wil zien. Het mag alleen niet. Dus ik heb voorgesteld om de 2de op te nemen en de eerste op de andere tv te kijken. Maar m'n vader vind de films "niet goed voor me"
wat nu?

Luna's advies:
Je kunt aan je vader vertellen waar de film overgaat. Als je de eerste film niet mag zien is en de tweede wel mag opnemen.. geen ramp! Twillight komt vaker op tv!

Groetjes Luna.



Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen