Ons gezelschap moet over de rivier heen maar eerst worden ze tegen gehouden door aardmannen

'Jongens eerst moeten we over de rotsen heen' zei Gio.
'Oke dus die aardmannen horen er ook bij' zei Melvin.
'Nee toch' zei piet.
'Pak je zwaard of wapens' zei Bastiaan.
na dat iedereen zijn zwaarden had gepakt begonnen de aardmannen met aanvallen.
'Pak ze pak ze allemaal' zei een aardman op een grote wolf.
Iedereen is aan het vechten zelfs piet er klinkt gekletter van zwaarden en geschreeuw van gewonden.
af en toe vloog en een blauwe flits in het rond en af en toe viel een aardman neer toen riep een aardman en zei'terug trekken iedereen'
Toen alle aardmannen weg waren ging het gezelschap naar de rivier.
die naar de berg leid en toen zei Gio'er ligt vast wel ergens een boot maar we kunnen niet rechtstreeks op het eiland af overal zitten rotsen dus een omweg van drie uur'
'Wat zo lang 'zei Don.
' ja helaas wel Don'.
na dat ons gezelschap lang heeft gevaren komen ze aan op midden eiland met de achtenveertig bergen maar eerst moeten ze door een heel klein bos heen niet zo donker dan het elven bos maar vol met magische kruiden en planten en hele grappig gekleurde dieren maar hoe komen ze op de berg?????

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen