In deze wedstrijd zullen Griffoendor en Zwadderich tegen elkaar spelen!

Professor Hooch gooit de bal in de lucht en het spel begint!

De bal vliegt de lucht in _SuRvlvOr_ is er meteen bij, ze vliegt naar het goal toe ze gooit de bal maar Veronique0401 heeft de bal kunnen vangen.

Ondertussen is PotterHead4ever achter de gouden snaai aan, ze ziet de snaai en vliegt er zo snel mogelijk heen. Percy* ziet PotterHead4ever vliegen en vliegt er achter na.

Lara* heeft de bal en vliegt met de bal langs de wachters en scoort in een hoepel. De drijver Harrypotter_11 probeerde haar tegen te houden, maar dat lukte niet. '10 punten voor Zwadderich,'. De tribune van Zwadderich gaat helemaal te keer.

Even later is Griffoendor terug in het spel. X_hpfan_X heeft gescoord!

'10 - 10 wat een spannende wedstrijd!!,'.

'Hoe gaat het met de gouden snaai.. euhh Zwadderich vliegt nog steeds achter de gouden snaai aan!

_SuRvlvOr_ vliegt met de slurk naar de hoepels, 'lukt het haar, lukt het? JA HET LUKT ZE HEEFT GESCOORD! 20-10 voor Zwadderich !! Wat een spanning mensen!,'.

Emma* die vliegt met de slurk, maar ze maakt een overtreding! Katja* heeft een vrije uitworp, ze speelt naar X_hpfan_X
en ze scoort in de ronde hoepel. Het Griffoendor publiek gaat los. Zwadderich roept boe!

'20-20, wat een spanning'.

PotterHead4ever die vliegt achter de gouden snaai aan, ze steekt haar hand uit en schuift iets naar voren op haar bezem en probeert de snaai te pakken. Het lukt! 'ZWADDERICH HEEFT GEWONNEN!,'. Het publiek van Zwadderich gaat hellemaal los.

Ze springen en juichen. PotterHead4ever houd de gouden snaai om hoog en lacht trots!


Commentaar gegeven door Leo Jordaan onder leiding van Prof. Anderling.
__________________________________________________________________________________________________________________

Wat was dit een spannende wedstrijd, zeg!
~Wil jij Zwadderich of Griffoendor nog iets zeggen over de wedstrijd, zet het dan in de reacties! Het komt volgende week in de HogwartsKrant~

*Deze mensen heb ik bedacht, dus die plekken zijn nog vrij!!

Reageer (4)

  • _SuRvIvOr_

    YEAAAHHHH

    8 jaar geleden
  • Gunderson

    gefeliciteerd Zwadderich, en Evlyn vooral (:
    XX een vriendelijke ravenklauwer xD

    8 jaar geleden
  • Potions

    Yeaahh!! *geeft high-five aan iemand van Zwadderich*

    8 jaar geleden
  • PotterHead4ever

    Whoooooooooo! We hebben gewonnen!!!!!! *doet een gestoord dansje*

    8 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen