Foto bij Luna POV

Dit is het POV van mijn persoon LUna. Ze loopt over de bergen helemaal kapot..Lees maar:

Luna:
Het gehuil van de wolven was sterk te horen terwijl ik mezelf langzaam verplaatste over de bergen. Ik was gewond , moe en had honger. Ik keek om me heen of ergens nog muizen of vogels zag. Ik zag niks het was hier verlaten, behalve mij en wat stenen was hier niets. Toch hoorde ik de wolven nog.
‘Ik ben kapot….’ Mompelde ik tegen mezelf terwijl ik me neer liet vallen op de grond.
‘Ja ik ook, we zijn allemaal wel eens kapot..’ Hoorde ik een stem zeggen. De stem klonk langzaam en diep.
‘Wha-..?’ Zei ik geschrokken terwijl ik snel opstond en me omdraaide.
‘Hm, waarom ben je zo geschrokken?’ Zei de stem. Achter de stem zat geen mens nee...Nee..Daar voor m’n neus stond een grijze wolf met blauwe ogen. Ik deed mijn mond open maar kreeg er geen woord uit.
‘Oh...Je kijkt raar op omdat ik een wolf bent he? En tja..Jij een mens...Kan je me eigenlijk verstaan?’ Zei de wolf die nu een paar stappen dichter bij me stond. Zonder iets te zeggen knikte ik.
‘Ben je je tong verloren ofzo? Anyways, ik ben Mystic.. Beta van de Shadow pack.’ Zei de wolf die dus Mystic heette.
‘I-Ik ben Luna...’ Mompelde ik stotterend.
‘Ah dus je tong is er nog mooizo! Dus Luna waarom ben je hier in de bergen?’ zei mystic terwijl hij ging zitten. Ik deed het zelfde en ging ook zitten.
‘Waarom...Praat je tegen een mens?’ Vroeg ik terwijl ik naast Mystic ging zitten.
‘Omdat ik er vroeger ook een was.. Net zoals iedereen van mijn pack...’ zei mystic.
‘Waarom-..’ Ik kon mijn zin niet afmaken of Mytic had al een antwoord.
‘Waarom jij mij kan verstaan he? Omdaqt jij net zoals mij bent...Je bent een Hiper Therian… je bent tja…Er nog niet op de hoogte van blijkbaar...Anders had je al in een wolf kunnen veranderen.’ Verbaasd keek op op naar Mystic.
‘Eh okay...Maar was die “pack” van jou dan?’ Vroeg ik.
‘Ver weg… Ik was opzoek naar jou en Aurora. Ik ben kapot net zoals jij.’ zei Mystic die er inderdaad uitgeput uitzag.
‘Hoe lang al en wie is Aurora?’ Vroeg ik. Ik voelde me schuldig ik had al veel vragen gesteld en de arme ziel was uitgeput.
‘2 jaar en een andere Hiper Therian. Weet je nu genoeg?’ Ik knikte, eigenlijk had ik nog veel vragen maar ik wou hem sparen ik zou het hem morgen wel vragen.
‘Mooizo… Ik ga slapen..Slaap lekker.’

Reageer (2)

  • wolfsister

    Dit is leuk snel verder Abo

    8 jaar geleden
  • hellwolfcosplay

    Leuk ^^
    Snel verder ik heb in ieder geval een abo

    8 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen