Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (9)

  • Puellae

    Oeh wat leuk!

    En vriendelijk is denk ik leuk... Eigenlijk is de afwisseling leuk ;)

    En ik verwacht dat er iets met die Collin gaat gebeuren... Soort van driehoek met een jaloerse Harry? Jaloezie is altijd leuk iig.. Hahaha

    Ik hoop gauw een nieuw hoofdstuk te zien!

    8 jaar geleden
  • Ferm

    Well, you asked for it:
    tot nu toe is mijn vakantiejob werken werken werken geweest. Al ben ik gisteren naar één of andere hipster & overprikkeld rooftopparty geweest in Gent. What a highlight... not really.
    Maar anyways, 10 augstus vertrek ik op kamp tot de 18e, dan herexamen leren tot 24aug. Vervolgens op 28 augustus naar corfu met mijn vriend tot 6 september. En 9 september vertrek ik 10 dagen met mijn vriendinnen op een treinreis en we gaan naar Praag & Ljubljana (Slovenië). Druk druk druk!

    & aaah, ik vind de nieuwe single echt nice. Gotta love them boys! Op vlak van Hiolet vind ik de beide kanten wel leuk. Zolang ze maar niet te snel weer all over eachother zijn ben ik blij (: Harry mag gerust wat aanmodderen bij Violet.

    8 jaar geleden
  • DreamyHoran

    Q&A is wel cool, ja (:
    Zeg maar wanneer ik vragen moet insturen.
    Arghh ik houd teveel van je verhaal, dus je moet even snel verder schrijven
    X

    8 jaar geleden
  • xIsoldee

    Ik heb deze hiolet wel graag, maar het verhaal kan niet ineens fluf worden. Je schrijft echt goed!

    8 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen