Hier helpt madam plijster de zieken in de ziekenzaal!

Madam Plijster loopt de zaal binnen, er liggen 2 meisjes: ToothlessFan en PotterHead4ever.
Madam Plijster loopt als eerst naar PotterHead4ever, 'wat is er aan de hand?,' zegt Madam Plijster. 'Ik heb last van hoofdpijn, duizeligheid en misselijkheid. ik denk dat ik iets te veel gewerkt heb ofzo,' zegt Evelyn.

Antwoord: 'ehmm.. ja dat is niet fijn, hoofdpijn duiziligheid. Te veel stress en te hard gewerkt. Ik geef je pilletjes mee, 1 keer per dag en 1 week lang. Als het dan nog niet over is moet je terugkomen!,' zegt madam Plijster.

'Bedankt madame Plijster,' zegt Evelyn terwijl ze de pilletjes pakt en wegloopt.


Madame Plijster loopt door naar ToothlessFan , 'wat is er met jou aan de hand?,' zegt madam Plijster.
' Ik heb de laatste tijd nachtmerries.
Het houdt maar niet op.
En het gaat vooral over de vloek des doods of andere gevaarlijke dingen.
Ik weet niet wat ik eraan kan doen,' zegt ToothlessFan.
'Mm nachtmerries zei je..,' zegt Madam Plijster.
ToothlessFan knikt.

Antwoord: 'heb je al eens eerder deze nachtmerries gehad.. en kwamen ze uit ga dan naar prof. Perkamentus,'.

Wat moet je doen: stuur prive bericht naar Perkamentus (hogwartsgirl_) en vertel je verhaal verder!

'Dankjewel!,' zegt ToothlessFan.


Heb jij ook iets? Zet het hier in de comments en je word geholpen in: Madam Plijster helpt #2 !!

Reageer (1)

  • StarTrekkie

    Ik ga naar Perkamentus voor die nachtmerrie's.

    8 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen