Welkom bij het eerste feest van het jaar!



Rechtsonder ' great hall ' daar vind het feest plaats.
'Welkom op het eerste feest van het jaar!',' zegt Perkamentus (hogwartsgirl_).
'De hele zaal is omgetoverd tot een feestbestemming. Je kunt links in de hoek drinken en eten pakken, middenin dansen en rechts onderin zijn er banken, stoelen en tafels!
Ik wens jullie allemaal heel veel plezier!,' zegt Perkamentus.

Iedereen klapt en gaat nar de plek waar ze willen zijn.

Reageer (6)

  • Cookienomster

    Late reactie maar ach...

    ik loop even rond en kijk om me heen naar knappe jongens. Ik heb geen tijd gehad om iemand uit te vragen dus kijk ik even. Na een tijdje komen 2 roodharige jongens naar me toe en vragen me ten dans. Ik dans gezellig met Fred en George. Heel gezellig en samen hebben we een leuke avond.

    George komt naar me toe als fred weg is. Hij komt langzaam aan en dan.....

    8 jaar geleden
  • PotterHead4ever

    Sorry dat ik zo laat ben! Ik dans met Draco. Een halfuurtje later gaan we zitten en rusten we uit. Draco vraagt potions ten dans (srry kweet he naam ni) en ik vraag Blaise ten dans. Na een tijdje gingen we weer terug naar onze echte partners. En wat er toen gebeurde is privé!

    8 jaar geleden
  • Emily_

    Ik loop de grote zaal binnen, de eerste echte keer dat ik hier binnenkom! Wat spannend!
    Ik loop als eerst naar het drinken en eten.
    Verder die middag dans ik met wat mensen en praat. Ze zijn allemaal heel aardig.

    8 jaar geleden
  • StarTrekkie

    Ik heb Justin uit de Huffelpuff afdeling ten dans gevraagd.
    Ik heb met hem een half uur staan dansen.
    Daarna ging ik met Katie Bell wat eten en drinken.
    Ik zat echt in een feeststemming.
    Daarna ging ik alweer naar bed.

    8 jaar geleden
  • Potions

    Samen met Blaise dans ik op de maat van de muziek. Het deed me goed, om meteen met een feestje te beginnen. Zo hadden we tenminste wat leuks, en begonnen we niet meteen met saaie lessen. Soms keek ik even naar Draco en voelde ik me dom dat ik hem niet eerder had meegevraagd.
    ' Wil je wat drinken?' vroeg Blaise toen we een uurtje gedanst hadden. Ik knikte en liep naar de zitplek. Zuchtend plofte ik de bank en wachtte tot Blaise terug kwam met een glas punch. 'Bedankt' zei ik en keek hem aan
    ' Gezellig he?' Blaise was nogal zenuwachtig, dat hoorde ik aan zijn stem.
    ' Heel leuk!' zei ik opgetogen en knipoogde naar hem.

    8 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen