Lees hier de verloting!

Hoi allemaal zoals jullie weten mogen 4 van jullie een artikel schrijven in de HogwarsKrant!

2: HogwartsKrant
2: HogwarsKrant Extra
(Iedereen heeft kans want anders is het een beetje zielig als er 1 iemand over blijft!)

Deelnemers:
Cliodna
Emily_
PotterHead4ever
MusicisLife12



Ik ga nu loten wie het worden,
Eerst de 2 voor de HogwartsKrant:

Ik heb MusicIsLife12 getrokken en... PotterHead4ever!!!

Dus Cliodna en Emily_ mogen een artikel schrijven in de HogwartsaKrant Extra!


Wat houd het in: HogwartsKrant - Gefeliciteerd jullie 2 mogen elke week 1 artikel in de HogwartsKrant schrijven! Let op: allebij iets anders, dus een ander onderwerp. Stuur eerst je artikel naar elkaar in privebericht, kijk of het wat verschilt en dan kan je het door sturen naar HogwartsGirl_ !! Je mag zelf weten waar je artikel over gaat!!


Wat houd het in: HogwartsKrant extra - gefeliciteerd jullie 2 mogen artikels schrijven in de HogwartsKrant Extra. Deze krant komt meestal 1 keer in de 2 of 3 weken! Let op: allebij iets anders, dus een ander onderwerp. Stuur eerst je artikel naar elkaar in privebericht, kijk of het wat verschilt en dan kan je het door sturen naar HogwartsGirl_ !! Je mag zelf weten waar je artikel over gaat!!

DOE ZELF DE KLEUREN TEKST, DE DIKGEDRUKTE ZINNEN, SCHUINGEDRUKTE ZINNEN ENZ.

ONDERWERP PRIVE BERICHT: HOGWARTSKRANT ARTIKEL

Bedenk ook een naam van jouw artikel, succes meiden!!!!

MusicIsLife12 en PotterHead4ever : jullie kunnen meteen beginnen deze week moet er een HogwartsKrant online komen!!!

Cliodna en Emily_ ik stuur jullie prive bericht als jullie een artikel kunnen schrijven!

En bij PotterHead4ever en MusicIsLife stuur ik wekelijks een privebericht!

SUCCES!! LEES DIT HELE HOOFDSTUK! VRAGEN? ZET HIER IN COMMENTS!

Reageer (12)

  • PotterHead4ever

    Haha cliodna ik ben ook een vis!

    8 jaar geleden
  • Emily_

    Mag ik dan mensen interviewen in de HogwartsKrant extra?

    8 jaar geleden
  • Potions

    Gefeliciteerd :)

    8 jaar geleden
  • hogwartsgirl_

    Cliodna je mag meer dan 2 keer schrijven je mag in elke HogwartsKrant Extra schrijven!

    8 jaar geleden
  • Cookienomster

    Oke (Y) top... wel leuke horoscopen hoop ik?? Doe vooral voor de vissen wat leuks vind ik wel leuk :)

    8 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen