Foto bij Fans van rammstein

Melissa ontmoet ee paar fan van rammstein

Wil je wat te drinken"? vroeg Rick toen. Ik knikte. Rick wenkte op de Ober dat hij iets wou bestellen. "wat wil je"vroeg hij aan mij. "Doe me maar een cola"zei ik. De Ober liep weer weg. Na 5 minuten kwam hij met mijn cola aan gelopen. Ik pakte hem aan. We bleven nog een tijdje zo praten. Rick keek de helentijd naar me. "heb ik iets van je aan"? vroeg ik na een tijd. Hij schudde zijn hoofd, "je lijkt op iemand maar ik weet niet wie". Ik draaide met mijn ogen. "ik lijk op me zelf"zei ik toen. Rick schudde zijn hoofd. "Ik weet het even niet"zei hij. Nu begonnen de rest van de jongens ook naar me te staren. "stop eens met zo te kijken"zei ik kwaat. Ze begonnen wat onder elkaar te praten in het nederlands. Ik draaide met mijn ogen, "duits graag zei ik toen". Rick keek me aan. "Met wie ben je hier eigelijk"? vroeg jij. "Alleen"loog ik,"ik ben weer eens naar mijn kamer". Ik stond op en liedp naar n kamer. Gelukkig dacht ik, was ik bijna ondekt. Ik deed me even douche en ging daarna een beetje tv kijken. Maar natuurlijk waren er niet veel duiste zenders, dus verveelde ik me al snel. Ik stond op en klopte bij Till op de deur. De rest van de band zat er ook nog steeds. Paul deed open. "OO Melissa kom binnen"zei hij. Ze waren aan het kaarten zag ik. Ik ging op een lege stoel zitten, en keek mee met wat ze waren aan het doen. "Onder zitten allemaal rammstein fans"zei ik. Richard keek me aan. "Ik was even met ze gaan praten, en een vond dat ik op iemand leek maar hij wist even niet wie"zei ik. Richard lachte "maar goed ook".

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen