Terug een deeltje voor jullie lieverdjes!
Sorry dat het altijd zo lang duurt maar ik doe m'n best! x)

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (4)

  • Luckey

    tom vertel snel de waarheid of ik geef je zo harde trap onder je kont steeds tot je het verteld!!!

    de tweeling moeten echt gaan provbren iets met de meiden wat te krijgen
    voor het nog te laat is!!!

    snel verder please!

    8 jaar geleden
  • TomKBitch

    Hahha ''of mopperend in Dymm's armen gaan liggen" gaat nogal moeilijk als als zelf Dymm bent hee x)
    hha tuurlijk krijgt die geen privacy x) wat dacht je?!
    Iedereen zou mee luisteren, zelfs de jongens van de groep zelf!
    das eigenlijk echt e vuil ventje eeh, da geeft nog geen 5uur geleden met Dymm liggen vozen of die belt al naar z'n voormalig lief om te zeggen dat hij aar mist... hoe achterbaks kun je eigenlijk zijn?
    Ik vind dat het Dymm haar plicht is om Ria in te lichten, niet alle details natuurlijk x)

    Dymm's innerlijke wijsheid... HAAH!! Hilarisch ik heb al helemaal geen wisheid, laat staan innelijke x)
    Oké dat doodkaartje zie ik nog voor me x)

    Excuseer? meneer trekt even aan mijn pols?
    waar haalt hottieboy dat lef? xO
    en haha geheugenverlies... good one ;-)
    "Wat doe ik in je kamer?" kpeiz dak wel zelf heel vlug de klik zou maken x)
    Maar in die situatie zou ik echt direct vragen van; ''Ik ben toch niet met jou in bed beland he?!
    en dan zenuwachtig toertjes beginnen rondlopen en mompelen dat dit toch geen waar kan zijn, dat je toch niet werkelijk met de grootste dikke nek ooit naar bed bent geweest enz...
    Kzou zijn reactie wel willen zien x)

    Ale Dymm ga Liv weer zien en zij zal zeggen, 'I kissed Bill Kaulitz' en Dymm daarop; 'I fucked Tom Kaulitz' oh gad en dan zulk overwinningsdansje x) Hahha kziet helemaal voor me!
    Nu zou ik echt zo berg mannen beginnen mee nemen naar de tourbus en daar echt volop flirten alsof mijn leven er van af hangt x)
    en nu zo veel uurtjes later als je Liv al een happy bday enz hebt gezegd...
    zo als iedereen te samen is, richting Tom zingen; I felt it all, I don't look back, I just let it go...
    en dan beginnen die kleinschalige hersentjes te werken van hem x)
    komt hij naar je toe, zeggen dat je toch niets meer wist en jij met je neus in de wind en een enorm hoog -barbietrut gehalte- zeggen dat je het gewoon niet wilde herinneren, hij was zo één van de zovele ^-^
    weet die blaaskaak ook eens wat dat is x)
    whoahahha *evil laugh*
    al zouk wel graag zijn kant eens willen horen :-D

    O god kziet weer helemaal voor me x)
    snel verder!! mega leuk deeltje!!

    Xxxx

    8 jaar geleden
  • Bombinate

    Jeetje Tom vertel de waarheid
    Maak een keus
    Snel verder r

    8 jaar geleden
  • Iskuane

    wedden dat Tom ook teleurgesteld is omdat zij zich "niets" meer herinnerd

    Beide in de ontkenningsface...

    alleen duwt ze hem nu nog meer naar Ria terug... misschien wilde hij dat wel niet.

    Nu denkt hij dat Dymm niets voor hem voelt...

    nou ja.. in ieder geval wil ik graag weten hoe het verder gaat.

    snel verder gaan hoor (flower)

    8 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen