Foto bij 002

'Zie ik je morgen?' Nicola kijkt mij vragend aan terwijl ik mijn schort uitdoe en ik begin te knikken. 'Ja, heb dezelfde uren als vandaag.' 'Super dan staan wij morgen opnieuw samen!' ik krijg een knuffel van Nicola en kijk haar glimlachend aan. 'Tot morgen Nicola!' 'Tot morgen Heather! Nog een fijne avond!' ik knipoog naar haar en neem mijn tas en verlaat de zaak dan nadat ik nog wat vaste klanten gedag gezegd heb. Ik vind het belangrijk dat mensen zich hier thuis voelen, zeker als ze hier heel vaak komen, je kan het als werknemer maar aangenaam maken voor hen. Ik haal mijn gsm uit mijn tas en check mijn berichten. Een berichtje van iris.

Iris: Hey girl! Mag ik vanavond nog even langskomen? Ik breng Chinees mee! xo
Heather: Ja hoor kom maar! Lekker Chinees, daar houd ik je aan! Tot straks! xx
Iris: Ik kom rond een uur of zeven is dat goed? xo
Heather: Oké, ik vertrek nu naar huis tot zo! xx


Hoofdschuddend wandel ik met een grijns op mijn gezicht verder naar huis. Gelukkig woon ik niet zo heel erg van mijn werk, dan hoef ik niet heel erg ver te stappen. Ik woon nu al een heel jaar alleen. Na de vele ruzies thuis met mijn ouders, kon ik het daar echt niet meer blijven en ben ik naar de groot stad getrokken. Los Angles, the city of Angels. Wat woon ik hier graag. Al snel had ik Iris leren kennen. Zij kwam enorm veel naar de Starbucks winkel waar ik in het begin werkte. Maar nu had ze het enorm druk met school. Gelukkig kan ze nu nog even langskomen. Wat hield ik van mijn beste vriendin. Ze heeft me door zoveel lastige perioden geholpen. Ik loop het gebouw van mijn appartement binnen en neem snel een kijkje in de brievenbus. Geen brieven. Helaas. Maar misschien maar goed ook, zo moet ik ook geen rekeningen betalen. Ik wandel naar de lift en druk verveelt op het knopje. Het duurt altijd zo lang tot wanneer de lift eindelijk op de gelijkvloers is. 'Dag Heather.' ik kijk naast mij en de buurman staat naar mij te glimlachen. 'Dag meneer Smith, hoe is uw dag?' 'Heel goed Heather, dankjewel.' 'En hoe gaat het met uw vrouw?' 'Goed hoor, hopelijk bevalt ze snel, ze staat op ontploffen.' ik begin te giechelen en knik. 'Hopelijk gaat ze inderdaad snel gaan bevallen.' 'Tot later Heather?' 'Tot later meneer Smith! De groeten aan uw vrouw!' 'Zal ik doen Heather.' De lift komt eindelijk beneden en meteen stap ik er in. 'HEATHER!' hoor ik uit de gang roepen en ik houd mijn hand tussen de lift deuren zodat die niet toe gaan. Iris komt naar mij toegerend met een zak in haar armen en ik begin te grinniken. 'Wat ben jij vroeg.' Iris draait met haar ogen en drukt een kus op mijn wang. 'Dag Iris.' 'Hoi Heather. Je ziet er leuk uit vandaag.' 'Jij ook hoor, hoe was de les?' meteen betrekt het gezicht van Iris en ze begint te zuchten. 'Het was zo saai, ik vond het echt niet leuk.' 'Oei? Vertel?' Iris begint te vertellen over een ene prof die totaal geen les kon geven en dat ze zowat in slaap viel tijdens die lessen, maar dat ze dan wel les heeft van een enorm knappe prof voor een ander vak, maar dat vak op zich interesseert haar voor geen meter. Ik luister lachend naar mijn beste vrienden en schud soms met mijn hoofd. De lift komt dan eindelijk op het verdiep waar mijn appartement is en Iris en ik stappen uit de lift. 'Dus hoe was het op je werk vandaag?' 'Best wel leuk.' ik voel mijn wangen rood aan lopen en natuurlijk heeft Iris het gezien. 'Oh mijn god! Je bent aan het blozen! Wat is er gebeurd?' 'Wel...'

Reageer (3)

  • Cakeparty

    aw,!

    vluug verrder!

    8 jaar geleden
  • Applesauce

    mmmm wat zou er toch gebeurd zijn! hahaha

    Ja ik zou ook van mijn melk zijn mocht Ashton, uhm Alex voor mijn neus staan :p

    snel verder!

    8 jaar geleden
  • Calumftvegemite

    Snel verder :D

    8 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen