Foto bij 049.

Wauw.... Het laatste stukje was gewoon serieus in april! O.o Ik had wat moeite met dit stukje en er was eigenlijk maar één reden voor; Rumpelstiltskin.
Hij is zo'n apart en iconisch figuur dat ik het toch ergens wel apart vind om hem erin te verwerken zonder hem al te erg af te laten wijken van hoe hij normaal is.
Hopelijk slacht ik dat gedeelte niet te erg af... xD
Wel... Eigenlijk zijn er ook nog wel andere redenen... Het gehele gedoe met het uitvogelen of ik nog naar school ga of dat ik er een jaar tussenuit ga om te werken.... Het feit dat het Camp NaNoWriMo was de maand juli en vele dingen tussendoor die me weerhielden van schrijven.

Maar hier nu dus eindelijk een nieuw stukje, ben benieuwd wat jullie ervan vinden!

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (4)

  • Released

    IK HOU VAN DIT VERHAAL!! Ga snel verder please!!

    8 jaar geleden
  • Shellfish

    Een nieuw hoofdstuk! Eindelijk! Yay!
    Ge-wel-dig! Echt! Ik vind het helemaal geweldig.
    Snel verder c:

    8 jaar geleden
  • 3strawberry3

    Ik ben echt hooked in dit verhaal! Wauw dit is zo geweldig, awesome en leuk! Je schrijft echt zo goed :)
    Nieuwe abo+ kudo! Cant wait for the next part :)

    8 jaar geleden
  • 3strawberry3

    Ik ben echt hooked in dit verhaal! Wauw dit is zo geweldig, awesome en leuk! Je schrijft echt zo goed :)
    Nieuwe abo+ kudo! Cant wait for the next part :)

    8 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen