P.O.V Aurora
De training was al snel afgelopen, en ik ben eigenlijk best wel blij dat Mark me mee had gesleurd. 'Aurora, wacht' hoorde ik opeens iemand achter mij schreeuwen. 'Snel draaide ik me om en zeg daar Axel naar me toe rennen. 'Ehm' zei ik ongemakkelijk terwijl ik ongemakkelijk stond te wachten tot dat Axel iets zou zeggen. 'Hoe?' hijgde Axel. 'Nou.... legde ik mijn verhaal uit. (evt. lees de eerste paar hoofdstukken als je het niet snapt.) 'Maar waarom heb je niks gezegd.' zuchtte Axel hoofdschuddend, niet wetend wat hij anders moest zeggen. 'Het werd anders alleen maar moeilijker, je begrijp het toch niet.' mompelde ik beschaamd. 'ik had het heus wel begrepen hoor Aurora.' zei Axel terwijl hij me in een knuffel trok. 'het maakt nu toch niets meer uit, je bent hier en daar gaan het nou eenmaal om.' mompelde Axel toen hij mij weer goed aankeek. 'je heb gelijk.' glimlachte ik nu weer 'Maar ik moet gaan, morgen hebben we weer school en die dag daarna hebben jullie volgens mij de wedstrijd tegen Royal (het is nu donderdag) als ik het goed heb.' Zei ik terwijl ik heb vragend aankeek. 'Ja klopt, maar wat bedoel je met jullie... je doet zelf toch ook mee?' Zei Axel nu verbaasd. 'Nope, vandaag was een uitzondering... omdat Mark zo eigenwijs was om me mee te nemen naar jullie training en mij dwong om mee te doen.' legde ik uit. 'Maar ik kom wel kijken hoor, wees niet bang ik heb vertrouwen in jullie.' glimlachte ik en gaf Axel nog één laatste knuffel en liep richting huis. Het was ondertussen alweer half elf toen ik eindelijk in mijn bedje lag... Op weg naar dromeland.





I really hope u like it XD

Reageer (1)

  • Duendes

    Yes, of course I like it! :3

    8 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen