Hello ^ - ^
Een nieuw deeltje voor jullie!
Sorry dat het zolang duurde,
maar ik doe m'n best ! xxx

En bedankt voor alle lieve en leuke reactietjes !!!


Lovies voor jullie xXx

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (3)

  • TomKBitch

    Eindelijjjjk!!! Jieppiee weer deeltj xp


    Oooh evil plannetjes maken om Tommie terug te pakken x) i like it!
    Laat em maar hoed afzien zouk zeggen, hij verdiend niet beter!
    Meneertje ik zeg het gewoon niet!
    Ik blijf bij het liedje; I felt it all... xp
    Zijn gezicht moet echt hilarisch zijn!..
    En vanaf nu gwn altijd op je best gekleed zijn, heel veel jongens verleiden voor zijn neus en goed tonen wat meneer mis loopt! Nah!
    Tot hij op handjes en knietjes terug kruipt en smeekt om nog zo'n heerlijke nacht x)
    Whaaah omg kziet al heel voor me xp
    Maar eerst moet onze geliefde Ria uit het zicht verdwijnen want Dymmie steekt haar vingers niet uit aan venten met een lief!
    Maar ben wel ontzettend benieuwd naar Tom's kant, hoe hij denkt over zijn leugentje(s)... x)
    Want meneertje is ook niet de braafste eeh!

    Nu Billa, die geeft sowieso veel meer kriebels dan die eigenlijk zou moeten x)
    En Dymmie is tenminste zo slim omdat te zien in tegenstelling tot madam hier x)
    Al zijn ze wel super schattig samen x)
    Maar ook hier zit miss Nina weer in de weg...
    Hup jongens, dumpen die handel! Anders loop je wel paar super deluxe meiden kwijt! -dikke nek is coming- haha omg x)
    Maar kvraag me af hoelang die twee venten hun mond gaan houden --.--' kbdoel gebt ne mond gehad om hem open te trekken hea!

    Maar twas weer supr deeltj en tword tijd daj weer meer activeerd x)
    Snel verder!!
    Kga trug verdr werkn --.--'

    Xxx lovies trug btw xp

    8 jaar geleden
  • Bombinate

    Ik snap er helemaal niks meer van :(

    8 jaar geleden
  • Iskuane

    oh jee Tom... kijk maar uit voor deze dames!

    je gaat nog spijt krijgen van je leugens.

    en Bill... die stort nu zijn hart uit bij zijn geliefde broer en dan maar uitmaken met je vriendin!

    snel verder gaan hoor (flower)

    8 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen