Echo Jewel Leah McLain

'Ik ehm, ik moest nog wat huiswerk maken en ik wilde wat mensen voor zijn.' zei ik. Aurora knikte. 'Doe je vandaag ook weer mee met het voetballen?' Vroeg ik. Ze schudde haar hoofd 'Het was eenmalig.' Ik glimlachte. We zaten een tijdje in stilte. 'Echo, Ik weet dat je loog, Maar je hoeft niks uit te leggen hoor.' Ik keek verlegen naar de grond. 'Dus ga je nog iets doen na school ofzo deze week?' Vroeg Aurora. Zal ik de waarheid vertellen? Of zal ik gewoon een leugen vertellen? Ze wist net dat ik loog... Misschien word het maar eens tijd dat iemand de waarheid weet. Ik wil liever dat ze het nu uitvinden dan dat ze er zelf achter komen. 'Nee niet echt. Alleen morgen naar het ziekenhuis en voor de rest niks behalve huiswerk maken.' zei ik zacht. Aurora bleef een hele tijd stil. 'Waarom?' Vroeg ze. 'Weet ik zelf ook niet. Ze zeggen dat het niet ernstig is maar ze zijn nog aan het onderzoeken.' 'Hoelang ga je al naar het ziekenhuis?' 'Ehm 3 jaar denk ik. Het is moeilijk te onderzoeken aangezien ik ook adhd heb en dyslexie dus ze kunnen niet echt zien of er iets veranderd aan me.' Er waren al aardig veel mensen op school. Ik had geen zin meer om te praten dus liep weg en verdween in de menigte.




En toen kwam Yato opeens opduiken. Grapje xD

Reageer (1)

  • Samanthablaze

    Ga je nog verder? Ik hoop het wel, het is geweldig!

    8 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen