Foto bij ||1||

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (6)

  • VeerleClifford

    Wow...


    Dit is echt heel erg goed geschreven!

    8 jaar geleden
  • Amica

    MY GOD, WAAROM BEN IK VERGETEN HIER EEN ABO OP TE NEMEN?
    JE SCHRIJFT ECHT MOOI
    NIALL GVD JE HAD DIE SPIN MOETEN MEENEMEN :'D

    8 jaar geleden
  • Iluna

    Echt prachtig! Dit is zo mooi geschreven, wauw!
    En ik kan al niet meer wachten op het vervolg! En wanneer Niall Harry tegen zal komen. ;)
    Supersnel verder!!!
    Ik ben nu al verslaafd!!!!!
    xxx

    8 jaar geleden
  • xIsoldee

    Wow goed! Fantastisch

    8 jaar geleden
  • NiallJamesPayne

    WOOWOWWWOWOWOWOWWO FANGIRL MOMENT!!

    gewoon omdat het kan.. :)

    Wat is een refter?? Ik denk de aula of de kantine.. En ik ben te lui om het op te zoeken.. shame on me

    HAD IK AL GEZEGD DAT DIT SUPER GOED IS?! ECHT GWN FREAKING GOED.

    De man voor hem- Mr. Cole- in een op maat gemaakt pak, keek de leerlingen aan, terwijl hij vertelde. Het was fascinerend en beangstigend om te zien. Hij wist waarover hij sprak en Niall droomde er al jaren over om zelf zo te worden. Zelfzeker en zeker van zijn zaak.

    Hmm dit doet me denken aan mijn nederlands docent van vorig jaar.. Helaas is de man nu weg van mijn school. Maar mijn god die lessen van die man maakte het vak nederlands ZO leuk. (Hij heeft me vorig jaar de hemel in geprezen toen ik zei dat ik Journalistiek wilde studeren. Ik citeer zijn woorden voor jullie "Ja. JA! Heel goed! Je hebt het in je! Als je voor het eerst zo'n betoog schrijft dan ga je het daar zeker maken! Je hebt het in je!" naja zoiets in ieder geval haha geweldige vent) Maar hij liep ook altijd in een pak en GOSH het is zooo jammer dat hij weg is nu.

    Terug naar jullie verhaal voordat ik een dikke monoloog schrijf over mijn nederlands docent. hahaah

    DIT IS ECHT SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER GOED.

    SNEL VERDER!

    X

    8 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen