Foto bij Voorberijding van het optreden

melissa kon echt niet wachten

De volgende ochten bleef ik zo lang mogelijk in bed liggen. Vandaag zou rammstein optreden. Ik moest dus goed uitgeslapen zijn. Rond half 11 werd er op mijn deur geklopt. Ik deed mijn ogen open en vreef de slaap in mijn ogen en deed de deur open. Mijn broer stond voor de deur. 'Doe je je aan enzo, we vertrekken om half 12"zei hij. Ik knikte en deed de deur weer dicht. Ik pakte kleren uit mijn koffer en kamde mijn haar en deed mijn make-up. Daar na liep ik na de kamer van Richard. Ik klopte op de deur. "Binnen"! riep hij. Ik deed de deur open. Ze hadden het ontbijt al besteld. het was nu 12 uur. De anderen waren al aan het eten. Ik pakte een broodje met kaas en ene glas melk en at het op. Rond 12 uur stond iedereen op en liepen we naar de tour bus. Ik was echt superblij dat ik mee mogt na het optreden en ik mogt altijd al gaan staan voor dat de fans binnen waren. Ik ging dan natuurlijk bij mijn broer staan en hem aan moedigen. Toen we er waren werd alles klaar gezet. En de band werd klaar gemaakt. Ik was wat aan het helpen met stemmen van de gitaren. Mijn broer had een gitaar van een bandlid van metellica daar was die heel trots op. Ik was hem aan het stemmen. Daarna ging ik naar onder om de band wat gezelschap te houde. Ze zagen er echt heel anders uit dan normaal. Richard had altijd mooi kleren aan. Nog even en het optreden begon dacht ik blij.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen