Foto bij Zwerkbal Wedstrijd Week 3

Volg hier de wedstrijd Ravenklauw tegen Zwadderich!

(IK LOOT EERLIJK, DUS HET IS EERLIJK!)

Madam Hooch gooit de slurk in de lucht en het spel is begonnen!

Cliodna die vliegt er meteen heen. Ze vangt de slurk en vliegt zo snel mogelijk naar de hoepels. Maar Jasmijn* is er bij en pakt de bal af.
Het publiek van Zwadderich klapt.

Jasmijn* gooit de slurk naar _SuRvlvOr_, ze vliegt naar de hoepels en gooit.

'Gooit ze goed op gooit ze mis,' schreeuwt Leo Jordaan zenuw sloopend. 'Ze gooit goed!!'.

Het publiek van Zwadderich gaat helemaal los!

Ondertussen zijn Emiley_ en PotterHead4ever opzoek naar de gouden snaai. Emily_ ziet de snaai en vliegt ernaar toe. PotterHead4ever vliegt er achter aan.

Dobbythefreeelf heeft de slurk en vliegt naar de hoepels. Soepeltjes vliegt ze langs Emma* en Belinda*. Ze gooit de bal door 1 van de hoepels.

Het Ravenklauw publiek schreeuwt en juicht.

'Wat een mooi schot! 10-10 gelijk! Wat een spanning...!,' schreeuwt Leo.

Emily_ steekt haar hand uit maar ze komt er nog niet bij. De gouden snaai vliegt opeens naar links. En PotterHead4ever is er het dichtst bij.

Ravenklauw heeft de slurk, maar SciFiFan komt niet langs Jasmijn* heen. Jasmijn* gooit de bal naar Maja* maar Cliodna is er tussen. Ze vliegt zo snel mogelijk naar de hoepels en gooit de bal terug naar SciFiFan, ze gooit. En scoort!!!

'20-10 voor Ravenklauw!!,' zegt Leo.

PotterHead4ever vliegt achter de gouden snaai aan. Ze heeft het bijna maar door de druk vliegt ze wat langzamer. De gouden snaai vliegt naar boven. Emily_ ziet de gouden snaai en vliegt er heen, ze steekt haar hand uit. Door de druk vliegt ze ook wat langzamer.. ze concentreert zich even en vliegt er naar ze en pakt de gouden snaai!!

'Ravenklauw heeft gewonnen!!!,' schreeuwt leo. 'Gefeliciteerd!!'.

Het Ravenklauw publiek gaat helemaal los, ze hebben gewonnen!

(Commentaar gegeven door Leo Jordaan en Professor Anderling).



*deze personen zijn zelf verzonnen,dus wil je bij het zwerkbalteam van je afdeling, ga dan naar deze link: http://www.quizlet.nl/chapters/1339410/zwerkbal-spelers/

Heb je een reactie voor Zwadderich of Ravenklauw? Zet het hier in de comments, en het komt in de HogwartsKrant!!

Volgende wedstrijd: Huffelpuf tegen Griffoendor wie gaat er winnen?: stem nu > http://www.quizlet.nl/polls/34977/wie-gaat-er-winnen-huffelpuf-of-ravenklauw/

Reageer (4)

  • _SuRvIvOr_

    *vliegt teleurgesteld omlaag maar feliciteerd het team van Ravenclaw en random Ravenclaws die ik tegenkom XD

    8 jaar geleden
  • Gunderson

    JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA


    WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOHOOOOOOOOOOOO

    WE HEBBEN GEWOOOOONNEN WE HEBBEN GEWOOOONNEN JEEEEEEEEEEEEEEEJ!

    8 jaar geleden
  • Cookienomster

    WHOEEEEEEEHOEEEEEEHOEEEEEEEEE (yeah)

    8 jaar geleden
  • StarTrekkie

    Goed gedaan, Ravenclauw

    8 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen